• ~emma~

Lund-Malmöbor? Bröllop 2006 nr2

Eftersom den gamla tråden har stängts av startas här en ny!

Här samlas vi som ska gifta oss 2006 och som bor i Malmö-Lund-området. Vi träffas och fikar ganska ofta, alla är välkomna :)

Detta är vårt år tjejer, wiiiiiii :D

• Svar på tråden Lund-Malmöbor? Bröllop 2006 nr2
  • lillabunny

Ska ha en tvådelad enkel klänning i grovt siden med tyll under, från Tekla. Lite lik kiks klänningar. Livet är axelbandslöst med bladbroderier, kjolen är a-linjeformad och ankellång.

• ~emma~

Okej, jag tror att jag vet ungefär hur den ser ut - har sett en liknande i deras skyltfönster! De är riktigt snygga, deras klänningar.

• lillabunny

Ja, den är som den som hänger i skylten... Gillar också deras klänningar! :)

• lillabunny

Du är väl nöjd med din ~emma~? Den är så vacker!

• ~emma~

Tack! Ja, jag är jättenöjd! Får inte gå upp ett gram bara ;)

• jajj@

lillabunny: jag är lite intresserad av Teklas klännningar, så jag blev lite nyfiken. Jag tycker at de är jättesnygga. Är din lång eller kortare? Vad har du betalt för den (om man får fråga)?

• jajj@

Lillabunny: Såg just att du redan hade skrivit att den är ankellång.

• snäckan80

hejsan ni som svarat.

Det behöver inte ligga i närheten av Lund eller Malmö bara det finns övernattningsmöjligheter i närheten. Där vi tänkt ha festen i dagsläget ligger strax utanför Sjöbo, men som sagt vill kolla eventuella möjligheter innan man helt bestämmer.

När var och hur brukar ni fika??

• ~emma~

FIKA! Vi är några stycken som tänkte träffas på Coffee Maniac imorgon klockan 19.30 (fast högst troligen finns det några där lite tidigare än så, bla hjartat73). Alla är välkomna! Du också såklart snäckan80!

Svar på tråden Lund-Malmöbor? Bröllop 2006 nr2