• ~emma~

Lund-Malmöbor? Bröllop 2006 nr2

Eftersom den gamla tråden har stängts av startas här en ny!

Här samlas vi som ska gifta oss 2006 och som bor i Malmö-Lund-området. Vi träffas och fikar ganska ofta, alla är välkomna :)

Detta är vårt år tjejer, wiiiiiii :D

• Svar på tråden Lund-Malmöbor? Bröllop 2006 nr2
  • ~emma~

Nu har vi fått hem frockcoaten, och den passade jättebra! Det enda är att byxorna är lite för långa, men det är lätt fixat. Så nu kan vi andas ut ;)
    Om någon vill kika finns bild på groups.msn.com/Devinie/klder.msnw&PhotoID=38

• H.C

Himla stiligt. Min man har varit inne på Södra Högtidskläder på Gustav och hyrt till den stora dagen. Jag har ingen aning om hur det ser ut men jag vet så mycket som att det är en Frockcoat. Ska bli himla spännande att få se honom på dagen D. När gifter ni er?

HC

• Penny28

emma!
    Jättetjusiga kläder ni hittat till din m2b. Visade dem för min m2b och han gillade dem skarpt, var har ni inhandlat/hyrt detta??

• lillabunny

Jättesnygga kläder ~emma~! Min blivande ska ha något liknande. Fast själv frockcoaten är mer åt det gråa hållet och väst etc är enfärgat creme. Supersnyggt i alla fall! Har ni köpt det? Pris?

• Småland/Skåne Brud

Hej på er tjejer!
    Nu är man gift och lycklig.
    Vi fick en underbar bröllopsdag med klarblå himmel och snö på marken, inte dåligt för att var i skåne.
    Allting var helt perfekt!!!!Fest och dans hela natten lång.........
    Nu väntar vi med spänning på bröllopskorten.
    Kan varmt rekomendera Caroline Jacobsen som fotograf och Bröderna Berggrensson (bandet).
    Lycka till allihopa och hoppas er bröllopsdag blir lika minnesvärd som min.
    Kram kram

• hjartat73

ETT STORT GRATTIS Småland/Skåne Brud!! Skönt att Er dag var lyckad!!

Kramar

• ~emma~

Grattis Småland/Skåne Brud! Visa gärna några bilder sen! När var det ni gifte er? Ska ni åka iväg? //Kramar

• ~emma~

Tack tjejer! Det är en mörkgrå Cavaliere med creme/champagnefärgad väst och plastrong. Min sambo hade väl lite tur eftersom vi fick allt för 2000 spänn på Blocket (inkl byxor, skjorta och manschettknappar). Och det passade som sagt perfekt, förutom byxorna som vi får lägga upp lite. Jag tror att man kan köpa och hyra Cavalieres sortiment på flera olika ställen.

H.C - vi gifter oss den 1/7. När är det er tur? Spännande att se honom på er bröllopsdag! Kommer du att undanhålla klänningen för honom också? Jag och sambon är ju inte alls särskilt hemliga med varandra. Jag hade gärna hållt allting hemligt men jag kan bara inte! :)

• H.C

~emma~ wow vilket bra pris. Vi gav 1595 kr för att hyra och varför inte då passa på att köpa när man har turen att springa på något.

Vi gifter oss den 3/6 och det ska bli himla spännande att få se honom. Han kommer heller inte ha sett min klänning innan. Vi har diskuterat om jag ska gå med min pappa in eller om vi ska gå in tillsammans. Jag bryr mig ärligt talat inte speciellt mycket men just nu lutar det åt att vi går in tillsammans så vi kommer nog få se varandra lite innan i alla fall. Hoppas bara inte att man börjar gråta innan ceremonin:) Gifter ni er i Malmö? Vi ska gifta oss nere i Skanör.

HC

Svar på tråden Lund-Malmöbor? Bröllop 2006 nr2