• ~emma~

Lund-Malmöbor? Bröllop 2006 nr2

Eftersom den gamla tråden har stängts av startas här en ny!

Här samlas vi som ska gifta oss 2006 och som bor i Malmö-Lund-området. Vi träffas och fikar ganska ofta, alla är välkomna :)

Detta är vårt år tjejer, wiiiiiii :D

• Svar på tråden Lund-Malmöbor? Bröllop 2006 nr2
  • Ocikatten

Jag dyker upp ca kvart i sex, tåget är i Malmö 17.30 om det inte är några förseningar.

• hjartat73

Ocikatten...inte helt hundra att jag tar bilen ikväll...men isåfall kanske vi kan ha följe hem på bussen *ler*.

Kramar

• Bettan, Skåne

Jag ska nog se till att vara där strax efter fem.

(Ocikatten: ser fram emot lite kattsnack )

• Hur gör man?

Sorry... kan inte komma ikväll... svärfar har kommit hem från Asien så nu ska vi skacka planering! SKÖNT!!! Nu börjar allt falla på plats! :)
    Ha det kul ikväll tjejer... och ~emma~, tror jag såg dig på bröllopsmässan. Är inte helt 100 dock...

• Abbes

Tack för trevlig fika tjejer! Kul att träffa er allihop! Kommer gärna fler gånger...

• ~emma~

Tack för en trevlig kväll tjejer! Gud vad många vi var idag... räknade till 10 stycken. Måste vara rekord!

Hur gör man? - jaså? Var du också där i söndags eftermiddag? Jag såg inte dig men vandrar alltid omkring i min egna lilla bubbla ;)

• hjartat73

Tack för ikväll tjejer!!

Jättekul att träffas...hoppas det blir snart igen och att min minsting då är frisk så jag kan visa upp honom *ler*.

• 79a

Tack för ikväll, trevligt som alltid!! javisst blev vi många ikväll..kul..men svårt att hinna med att prata med alla!!

• Bettan, Skåne

Jättekul att träffas!

• pov

Tjena!!

Hade supertrevligt idag igen. Fattar inte var tiden tar vägen :D

Svar på tråden Lund-Malmöbor? Bröllop 2006 nr2