• ~emma~

Lund-Malmöbor? Bröllop 2006 nr2

Eftersom den gamla tråden har stängts av startas här en ny!

Här samlas vi som ska gifta oss 2006 och som bor i Malmö-Lund-området. Vi träffas och fikar ganska ofta, alla är välkomna :)

Detta är vårt år tjejer, wiiiiiii :D

• Svar på tråden Lund-Malmöbor? Bröllop 2006 nr2
  • hjartat73

Jaaaaaaa jag är prattokig på torsdag...tänk så länge sedan jag träffade er på fika...stackars er...kanske därför alla vill gå tidigt..för att jag inte ska prata ihjäl er *skrattar*

• ~emma~

hjartat73 - :D :D :D Fast det stämmer inte på mig, jag vill komma tidigt och gå sent!

• 79a

Och Smurfen kunde inte komma förrän 19, så vi lär vara kvar ett bra tag :)

• Bettan, Skåne

Måste bara få avreagera mig lite

Alltså vi har ju sån himla otur! Vi hade ju bokat två kyrkor för att vara på säkra sidan (och tänkte nu bestämma oss för vilken vi skulle ta, då ringde dom först från ena kyrkan (för nån vecka sedan) och berättade att dom kommer renovera kyrkan utvändigt så det kommer att vara fullt av byggnadsställingar omkring, den tiden då vi gifter oss.
    Det blev ju förståss enklare för oss att då väjla den andra kyrkan, MEN så idag ringer de från den andra kyrkan och säger att dom kommer att renovera den invändigt vid samma tid!

Blä, vad besvikna vi blev, får väl åka ut och försöka ragga fler kyrkor då (om det finns och som inte redan är uppbokade), men vill ju inte att det blir för långt avstånd mellan festlokalen och kyrkan.

Ja,ja.. var bara tvungen att få ur mig lite!

• ~emma~

Bettan, Skåne - usch vad tråkigt, och vilken otur! Hoppas att det löser sig!

• 79a

bettan, skåne: Så tråkigt, när ska ni gifta er? Vet dom inte långt iförväg när de ska renovera? Vilka kyrkor var det och var ligger festlokalen, kanske kan tipsa om fina kyrkor!

• jajj@

Hej på er!

Nu är jag hemma i malmö igen. Vilken tid blir det fika på torsdag? Jag kan komma dit från ungefär vilken tid som helst, för jag har inga planer alls.

• 79a

Jajja: välkommen hem! Det är sagt kl 18, men en del kommer dit redan vid 17-17-30.

• Bettan, Skåne

79a: Vi kommer att ha festen på Tollenäs, så någonstans där i Eslövtrakten, vet du någon fin kyrka?

jajj@: vid 17,30 kommer jag vara där (och hoppas på att jag inte är ensam då )

Svar på tråden Lund-Malmöbor? Bröllop 2006 nr2