• ~emma~

Lund-Malmöbor? Bröllop 2006 nr2

Eftersom den gamla tråden har stängts av startas här en ny!

Här samlas vi som ska gifta oss 2006 och som bor i Malmö-Lund-området. Vi träffas och fikar ganska ofta, alla är välkomna :)

Detta är vårt år tjejer, wiiiiiii :D

• Svar på tråden Lund-Malmöbor? Bröllop 2006 nr2
  • Bettan, Skåne

pov: hade bokat Trollenäs kyrka (alltså inte det lilla kapellet utan den stora) och Torrlösa kyrka.

Funderar nästan på att kolla om de inte kan skjuta upp renoveringen (känner mig lite desperat nu)

• ~emma~

pov - japp, coffee maniac vid 17-18-tiden. Kul att du kommer också!

• jespers darling

Tjejer... nu är så här att jag kan inte komma imorgon

Vi måste nämligen göra färdigt de sista inbjudningarna och skicka iväg dem. Så det blir vårt kvällsjobb imorgon.
    Plus att Jesper är lite magsjuk, så jag vill inte komma och smitta ner er

• ~emma~

jespers darling - så du ska skicka iväg dem nu? Ok, börjar känna mig lite stressad gällande det nu. Inte för själva inbjudningarna utan för vad som ska stå i informationsbladet... har inte fattat alla beslut än. Du skulle ha osa i slutet av april väl? Synd att du inte kan komma imorgon.

• jespers darling

Ja, jag har osa den 30 april

• jajj@

Är det någon annan än jag och 79a som kommer till fem? Tänkte bara kolla...

• Abbes

Ja, jag dyker upp straxt efter 17 !
    Ska bli kul att träffas!

• jajj@

abbes: då ses vi! Har du träffat någon förut så att du känner igen oss? Jag har brunt hår och pagefrisyr, kankse något att gå på??

• Abbes

jajj@: Nej, jag har inte varit med förut. Jag har brunt hår, halvlångt/page utan lugg och skinnjacka. Ska hålla utkik efter dig. Ska bli kul att ses.

• hjartat73

Jag kommer ikväll men kan inte komma förrän sambon löst av mig....barnen kan ju inte vara hemma själv

Svar på tråden Lund-Malmöbor? Bröllop 2006 nr2