• ~emma~

Lund-Malmöbor? Bröllop 2006 nr2

Eftersom den gamla tråden har stängts av startas här en ny!

Här samlas vi som ska gifta oss 2006 och som bor i Malmö-Lund-området. Vi träffas och fikar ganska ofta, alla är välkomna :)

Detta är vårt år tjejer, wiiiiiii :D

• Svar på tråden Lund-Malmöbor? Bröllop 2006 nr2
  • ~emma~

Bettan, Skåne - vart ska ni åka?

• jajj@

~emma~ har du sett på den andra tråden, det har dykt upp en till personlvetare! Vi finns överallt där man minst anar det...

• Sprallig

jajj@ & ~emma~:
    Måste bara lägga till (även om jag inte deltar i alla diskussioner här på BT) att jag också är personalvetare! Kul!

• jajj@

Sprallig, jasså, en till! Roligt! Har du varit med och fikat någon gång eller är du ny?

• Sprallig

jajj@:
    Jag har inte varit med och fikat. Men har varit här på BT ett tag... Men ni verkar ha trevligt på era fikor så man vet aldrig...

• jajj@

Sprallig, vi har jättetrevligt, så kom gärna med och fika någon gång! Det finns alltid plats för fler! Vi finns även på den andra tråden som heter "nya vänner Malmö-Lund". Kanske lite förvirrande, men det har blivit så...

• Sprallig

jajj@:
    Jag vet, jag brukar läsa den tråden också :) Jobbar långa dagar just nu så fikor i Lund skulle passa bättre... Får se när ni planerar någon sådan!

• jajj@

Sprallig: Jag tror att vi bor i malmö allihopa, så det blir nog inte fika i lund. Bor du där själv? Det finns ju en tråd med lundtjejer också, men då får du ju inte träffa oss.

• ~emma~

Glad alla hjärtans dag! *kram*

Svar på tråden Lund-Malmöbor? Bröllop 2006 nr2