• ~emma~

Lund-Malmöbor? Bröllop 2006 nr2

Eftersom den gamla tråden har stängts av startas här en ny!

Här samlas vi som ska gifta oss 2006 och som bor i Malmö-Lund-området. Vi träffas och fikar ganska ofta, alla är välkomna :)

Detta är vårt år tjejer, wiiiiiii :D

• Svar på tråden Lund-Malmöbor? Bröllop 2006 nr2
  • Småland/Skåne Brud

~emma~
    Vi gifte oss den 4 feb och direkt efter bröllopet stack vi till Lanazarote i vecka (svärmor fyllde 60 år) sen ska vi åka själva till New York i Maj.

Elemmire
    Han du ska prata med heter Daniel nås på 040-137104 eller 073-2542552. De kostar ca 9500kr, då spelar de till middagen och på kvällen (ca 2,5h, det variera nog).

• Bettan, Skåne

Elemmire: jag var också mycket skeptiskt mot Cinderella men tog ändå mod till mig att gå dit och hittade faktiskt min drömklänning. Måste säga att de verkligen har bättrat sig och är mycket trevligare än vad man hört

Nu sticker vi till Thailand (pst.. tillsammans med sambons familj så ni behöver inte vara avundsjuka ) hoppas ni sparar nån fika tills jag är tillbaks!

• hjartat73

Ha så kul Bettan, Skåne...klart vi fikar när du kommer hem igen...

Kramar

• ~emma~

Hej! Nu är jag omförlovad, hihi! Rosor och tända ljus, ett knäfall (inte särskilt väntat) och supergod middag på St Marcus vinkällare... min älskling var ju riktigt romantisk idag! Fast nu är jag så mätt att jag håller på att dö ;)

Bettan, Skåne - är avundsjuk ändå! Hoppas i alla fall att ni får det underbart!

• snäckan80

Hej allihop!
    Ska gifta mig borgerligt ästa sommar 2007 i Skåne och vi har inte riktigt bestämt stuk på bröllopet än förutom att vi ska gifta oss borgerligt. Mitt största aber är festlokalen. Har en idé om att ha den i blivande svärföräldrarnas sädesmagasin med tillhörande mölla på landet men vill ha dörren öppen än så länge och vill nu ha tips.
    Tips på ställen och festlokaler där man får plats med ca 80-90 gäster.
    Pris och hur långt innan ni varit ute och bokat er festlokal.

Tacksam för tips!!

• jajj@

Grattis Emma! Ska bli kul att se dig med den nya ringen!

Kram!

• jajj@

snäckan80: Jag har inte så mycket tips att ge, men de andra tjejerna har nog det!! Kom och fika med oss någon gång!

Både jag och 79a gifter oss nästa sommar, så du är inte den enda som är lite "tidigt" ute. Det verkar lite som att du har samma funderingar som jag. Min sambo och jag planerar borgerligt bröllop på svärföräldrarnas gård. Kul!

• *Smurfen*

skicat maila till några tjejer, kan ni titta i er mailbox återkomma... ;)

• *Smurfen*

hej alla!

Glöm mailet,kör som planerat!

• Puh76

Är det fler än jag som inte kommer in på Brudpar och verktyg?

Svar på tråden Lund-Malmöbor? Bröllop 2006 nr2