• ~emma~

Lund-Malmöbor? Bröllop 2006 nr2

Eftersom den gamla tråden har stängts av startas här en ny!

Här samlas vi som ska gifta oss 2006 och som bor i Malmö-Lund-området. Vi träffas och fikar ganska ofta, alla är välkomna :)

Detta är vårt år tjejer, wiiiiiii :D

• Svar på tråden Lund-Malmöbor? Bröllop 2006 nr2
  • 79a

Jag kan nog också komma tidigare på torsdag, slutar 16, får se om jag åker hem om eller tar en shoppingtur :)

• jespers darling

Jag kommer nog också lite tidigare på torsdag, kör antagligen direkt från jobbet.
    Är där kanske vid ca 17 tiden.

Någon annan som vill vara där med mig så tidigt?

• Hur gör man?

Jag kommer ev oxå tidigare om det inte händer något oväntat... ca 17:30

• Abbes

Jag slutar jobbet kl 17, och kommer direkt efter. Kan bara stanna till 18.30 ca.
    Vi ses!

• ~emma~

Jag slutar kl 16 och tycker också att det är onödigt att åka hem om, så jag kan vara där vid 17. Så då ser jag väl er där vid den tiden, jespers darling och 79a! Och alla er andra lite senare.

Smurfen, glöm min fråga, såg ditt datum i listan nu! 27 maj - det är ju snart! :)

• ~emma~

Nej, attans, nu kom jag på att min tvättid börjar kl 16. Så jag får rusa hem först (lätt att rusa när bussen hem tar en dryg halvtimme, men ändå ;)). Men jag kommer så tidigt jag kan!

• lillabunny

Smurfen... vart har du varit o kollat klänning. Vad vill du ha för stil?

• Bettan, Skåne

jespers darling: jag kommer nog vara där vid 17,30 på torsdag. Kan bara stanna till 18,30.

Ska bli jättekul att träffas

• hjartat73

Ska alla vara där jättetidigt och åka hem jättetidigt...hinner jag komma dit innan alla går?

• ~emma~

hjartat73 - du vet ju hur vi brukar snacka ;)

Svar på tråden Lund-Malmöbor? Bröllop 2006 nr2