• ~emma~

Lund-Malmöbor? Bröllop 2006 nr2

Eftersom den gamla tråden har stängts av startas här en ny!

Här samlas vi som ska gifta oss 2006 och som bor i Malmö-Lund-området. Vi träffas och fikar ganska ofta, alla är välkomna :)

Detta är vårt år tjejer, wiiiiiii :D

• Svar på tråden Lund-Malmöbor? Bröllop 2006 nr2
  • hjartat73

Super tack för jag har inte Ruthies nr *ler*.

Kramar

• hjartat73

Sugarbaker vilket ställe skulle du rekommendera...det måste vara öppet länge...

• 080513 2

Det vet jag inte!

Prova Smaklöken då..... det är mitt i Malmö och nära till Centralen..... jag kommer inte, så det är inte avgörande för min del.

Synd att Maniac är stängt. De har så grymt goda mackor, och kaffet är utmärkt också!

• hjartat73

Jag förstod nästan att du inte kom men tänkte du hade kanske ett tips *ler*

• 080513 2

Jag älskar att ta en latte ute! Men jag vill inte stör er.... ifall ni vill prata om tårtbagare och dyl

• Ocikatten

Ska vi ta Smaklöken då??

• hjartat73

Du får gärna hoppa in i vårt gäng...vi pratar annat än bröllop också

Nu måste jag laga middag...

• ~emma~

Hej svejs! Jag ska också försöka att komma så snabbt jag kan. Är helt slut idag men blir kanske lite piggare efter middagen. Ska bli kul att ses i alla fall. Vi kan väl testa Smaklöken? Jajja, det är väl där vi gick in en gång? Sugarbaker - klart att du ska följa med! Om vi ska vara helt ärliga undrar jag om ens hälften vi pratar om berör bröllop, och ännu mindre tårtor ;)

• jajj@

~emma~ det var smaklöken vi var på när de stängde tidigare... Jag har fikat med smurfen där, det var helt ok tycker jag.

Har vi bestämt att det är dit vi ska nu tjejer?

• jajj@

Sugarbaker, menar du att du är en tårtbakare själv eller att du inte är intresserad av att prata om tårtbagare? Tänkte bara på ditt nick...

Svar på tråden Lund-Malmöbor? Bröllop 2006 nr2