• ~emma~

Lund-Malmöbor? Bröllop 2006 nr2

Eftersom den gamla tråden har stängts av startas här en ny!

Här samlas vi som ska gifta oss 2006 och som bor i Malmö-Lund-området. Vi träffas och fikar ganska ofta, alla är välkomna :)

Detta är vårt år tjejer, wiiiiiii :D

• Svar på tråden Lund-Malmöbor? Bröllop 2006 nr2
  • hjartat73

Jag lär nog tyvärr få hoppa över onsdag tror jag....
    Har varit med Tobias på barnakuten imorse och det är till att början om från början...inhalera en HEL månad till

• ~emma~

Å nej vad tråkigt hjartat73 :( Mår han bättre nu? Synd att du inte kan följa med...

• Ocikatten

Hejsvejs!
    Tyvärr har jag fullt upp denna vecka och kan inte komma på onsdag. Har nyanställda som jag ska "skola in" samt åker till Lissabon med jobb på fredag.
    Hoppas att det är bra med er alla!
    Vi hörs!

• Svemerikanskt bröllop

jajj@: Det är den äldre som jag också har drababt ihop med ett par gånger. Jag hade väntat på en milkshake i 45 minuter en gång och tyckte mig inte ha tid att sitta kvar så länge till så jag gick till honom och bad om pengarna tillbaka med förklaringen att jag inte hade tid att vänta hela eftermiddagen, då blev han vansinnig. En annan gång bad jag honom ta bort alla gamla glas på bordet (han städade det tomma bordet där ingen satt och vi hade suttit med allt skräp ganska länge) så jag frågade om han kunde ta glasen som inte tillhörde oss från vårt bord. Då snäser han "Ja, och när du jobbar ska jag komma dit och tala om för dig vad du ska göra"

Jag har fått vänta lääänge där ett flertal gånger och det är ingen gourmetrestaurang direkt så jag har bojkottat dem. Egentligen lite syn för de har riktigt mysig lokal, men man hinner ju få brådis där innan man blir serverad så det är ingen avkoppling ändå.

Hjärtat73: Synd att du inte kan komma, jag är lite nyfiken på att träffa dig. Hoppas lillen din kryar på sig.

• jajj@

Svemerikanskt bröllop: Ojdå, det låter som att du har haft riktig otur där! Då kanske jag ska se mig som trevligt behandlad, mig var han ju bara lite nonchalant emot... Man blir ju inte så sugen på att gå tillbaka till ett ställe när personalen är sådär.

• jajj@

Vad jobbigt Hjärtat73!! Stckars lilla pojken... Hoppas verkligen att ni blir bra efter det här!

• jajj@

~emma~ är du så sjuk så att du är hemma från jobbet?

• ~emma~

jajja - japp, är hemma idag. Kan slå en signal lite senare om du är hemma?

• jajj@

~emma~ jag är hemma, ska ta en prommenad senare idag, kanske ska gå förbi dig med glass?

• ~emma~

Åh vad gullig du är! Men jag kan garantera dig att jag smittar rätt ordentligt, så det är nog inget bra för din egen skull...

Svar på tråden Lund-Malmöbor? Bröllop 2006 nr2