• ~emma~

Lund-Malmöbor? Bröllop 2006 nr2

Eftersom den gamla tråden har stängts av startas här en ny!

Här samlas vi som ska gifta oss 2006 och som bor i Malmö-Lund-området. Vi träffas och fikar ganska ofta, alla är välkomna :)

Detta är vårt år tjejer, wiiiiiii :D

• Svar på tråden Lund-Malmöbor? Bröllop 2006 nr2
  • pov

lillabunny

Vad mysigt det lät :)

Nu gjorde du mig helt nervös, vi ska ju gifta oss samma dag...jag har inte blivit hippad...än... Från nu kommer jag gå i ständig skräck :D

• hjartat73

Var är alla idag? Är ni helt utslagna?

• ~emma~

Hihi, nej... jag har precis suttit och skrivit adresser på inbjudningskorten, det tog rätt lång tid faktiskt. Och så har jag skickat iväg blanketter för hindersprövningen idag, det kändes ju lite seriöst ;)
    Hur går det för er andra i planeringen?

• lillabunny

pov! Mina kompisar vet ju inte när vi ska gifta därför tog de det säkra före det osäkra och hippade mig (för att jag inte skulle komma undan!). Det är ju lång tid kvar!

• lillabunny

Jag var och provade klänningen igen i fredags, den kommer nog inte att passa! Ska dit igen nästa fredag och ta med mig sambon. Det får nog bli en hel klänning som är skuren under brösten, så att magen får plats!

• pov

Åh vad mysigt det låter med klänning så magen får plats....

Är ju inte jättelång tid kvar till våra bröllop nu, mindre än tre månader. Hade inte funderat på möhippan förrän du satte griller i huvet på mig ;)
    Jobbar helgen som kommer så då är det i alla fall lugnt...;)

• lillabunny

Hehe, inte meningen pov. Trodde ju inte att jag skulle få någon som helst möhippa eftersom vi håller bröllopet hemligt! Det var ju därför kompisarna var ute i så god tid, de vet ju inte när det blir av!

• pov

Måste vara extra kul när du absolut inte förväntatat dig att få nån hippa. Är allt klart förövrigt?? Du verkar rätt cool 8)

• lillabunny

pov... Ja, jag blev verkligen överraskad! Allt är klart utom klänning och underkläder! Det måste ju vänta av förklarliga skäl! :D
    Hur går det för er?

• Bröllopstokiig

lillabunny hur går det med klänningen du hade tänkt från början? Har du köpt den också måste du köpa ny nu eller?

Svar på tråden Lund-Malmöbor? Bröllop 2006 nr2