• ~emma~

Lund-Malmöbor? Bröllop 2006 nr2

Eftersom den gamla tråden har stängts av startas här en ny!

Här samlas vi som ska gifta oss 2006 och som bor i Malmö-Lund-området. Vi träffas och fikar ganska ofta, alla är välkomna :)

Detta är vårt år tjejer, wiiiiiii :D

• Svar på tråden Lund-Malmöbor? Bröllop 2006 nr2
  • 79a

Jajja..o alla andra: har haft fullt upp med jobb o pluggande..
    fika imorgon, börjar jobba kl.20 så jag får nog hoppa över..tyvärr!!

• ruthie76

Jajj@ - jag kommer gärna på fika imorgon :o) Jag har haft så himla mycket på jobbet de senaste dagarna att jag inte hinner vara inne på dagarna och på kvällarna har det varit så mycket att läsa igenom att jag inte har orkat svara

Tack för senast förresten! Det var mycket trevligt

• lillabunny

Tack jajj@, ~emma~ och hjartat73!

jajj@: Vi gifter oss 27 maj, barnet är beräknat till slutet av oktober. Kommer att vara i v 18 när vi gifter oss...

• Svemerikanskt bröllop

Jag tog mig en sovmorgon i morse men jag kommer förbi ändå, men jag kan inte komma till klockan 18 som brukar vara tiden men däremot till 19,30 om det inte är för sent för er. Är det Maniac som gäller eller ska vi ta något annat ställe?

• H.C

Ja, vilken tid blir det ikväll? Jag hoppas verkligen att jag kan komma men det krisar visst på min sambos jobb och är det inte löst till i eftermiddag blir det jag som får åka och hämta barnen på dagis. VAr ligger coffee maniak förresten?

HC

• jajj@

Vilken tid ska vi ses i kväll??

H.C hoppas att du kan komma... Coffee maniak ligger på gamla väster, mitt emot Siesta (om du vet var det ligger). Jag vet inte vad det är för adress, någon annan som vet?

• jajj@

Svemerikanskt bröllop, jag tycker att vi tar maniak, det har varit det bästa stället hittils. Såg just att du inte kan förrän 19.30, ska säga runt kl sju så man hinner äta innan och så. Går det bra för er andra?

Ruthie och 79a, misstänkte att ni hade haft mycket att göra... Tråkigt att du inte kan komma 79a, men kul att du kommer Ruthie, ser fram emot att träffa dig!

• ~emma~

jajja har du inte sett mitt sms?

• hjartat73

Tyvärr tjejer så får jag hoppa över ikväll...har varit väldigt mycket denna veckan känns det som....men hoppas det är fika snart igen

Svar på tråden Lund-Malmöbor? Bröllop 2006 nr2