• ~emma~

Lund-Malmöbor? Bröllop 2006 nr2

Eftersom den gamla tråden har stängts av startas här en ny!

Här samlas vi som ska gifta oss 2006 och som bor i Malmö-Lund-området. Vi träffas och fikar ganska ofta, alla är välkomna :)

Detta är vårt år tjejer, wiiiiiii :D

• Svar på tråden Lund-Malmöbor? Bröllop 2006 nr2
  • ~emma~

jajja - fast du behöver inte svara för jag tog reda på det själv :)

• jajj@

~emma~nej, jag ska kolla!

Hjärtat, tråkigt

• jajj@

~emma~ svar på sms: ja, det var det!

• ~emma~

Ja, jag mår bättre idag :) Fast jag väntar med att bestämma om jag ska gå på fikan tills lite senare i eftermiddag...

• Svemerikanskt bröllop

19,00 blir bra men då blir jag en eftersläntare som vanligt. Idag kommer jag sitta vid datorn fram till fem minst så skriv här om något ändras.
    Eller jajj@ om du kanske vill maila mig ditt mobilnummer på maria_blomqvist@hotmail.com så kan jag få tag på dig och du kan ta mitt mobilnummer.

• jajj@

Svemerikanskt bröllop, jag har mailat mitt mobilnummer till dig nu! Eftrsom jag abr nära så spelar det ite så stor roll för mig vilken tid vi bestämmer. Vi kan säga 19.30 för min del med.

• jajj@

Fika idag på coffee maniak, vilka kommer?

Jajja
    H.C
    Svemerikanskt bröllop
    Ruthie
    ~emma~?

Ska vi säga kl 19.30?

• H.C

Fa... Det ser svårt ut för mig. Serverkrasch på min sambos jobb och då måste han vara på plats. Sedan kan jag ju erkänna att det ändå blir lite svårt för mig om det blir så sent. Jag bor en bra bit utanför Malmö så jag kör inte hem om och då blir det himla tråkigt att sitta på jobb till 19.00. Så egentligen blir det inte så svårt utan mer tråkigt. Men jag såg i den andra tråden att det kanske blir av kl. 16 på tisdag i nästa vecka så jag siktar in mig på den istället.

Ha en trevlig kväll tjejer så hoppas jag att jag kan nästa gång (nästa vecka)

HC

• ~emma~

Jag kommer ikväll! Synd HC att det blev för sent för dig, vi ses kanske nästa vecka.

Fika kl 19-19.30 på Coffee Maniac:

Jajja
    Svemerikanskt bröllop
    Ruthie
    ~emma~

Fler som vill komma?

Svar på tråden Lund-Malmöbor? Bröllop 2006 nr2