• ~emma~

Lund-Malmöbor? Bröllop 2006 nr2

Eftersom den gamla tråden har stängts av startas här en ny!

Här samlas vi som ska gifta oss 2006 och som bor i Malmö-Lund-området. Vi träffas och fikar ganska ofta, alla är välkomna :)

Detta är vårt år tjejer, wiiiiiii :D

• Svar på tråden Lund-Malmöbor? Bröllop 2006 nr2
  • ~emma~

Tack lillabunny :)

79a - det låter bra. Det ska bli kul att ses!

• jajj@

~emma~ jag har tittat på dina bilder, insåg hur otroligt snygg du kommer vara när ni gifter er. Tänkte bara säga det!!

• ~emma~

Jasså tror du det *rodnar och skrapar med foten i marken* ;)

• jajj@

Ja, det tror jag. Det kommer nog din blivande man vara också.

• jajj@

På tal om att jag fastnade med blommor igår, den första buketten du har är jättefin. En så kan jag också tänka mig.

• hjartat73

Igår var jag och kollade blommor och diskuterade frisyr med frisören. Hon har massor med ideér och det känns skönt. Blir nog platt där framme med en bit lugg som hänger ner på ena sidan, lockar uppe och en bit ner där bak och sedan svinrygg resten och lite lockar som hänger ner lite här och där. Låter nog lite underligt men blir nog snyggt. Ska göra typ provuppsättning en månad innan.
    Ska ha lite löshår också.

• hjartat73

~emma~ får nu upp din sida med kläder, smekmånad och första fotot i varje kategori på din sida men sedan är det stopp. Var inne för att titta på dina skor och väska...var har du lagt väskan ngnstans för skorna hittade jag?

• ~emma~

jajj@ - ni kommer också att vara supersnygga. Även om det blir en lila sammetskostym ;) Den första buketten är min favorit också, fastän nu lutar jag åt att ha bara rosor. Båda är snygga, så jag vet inte...

hjartat73 - din frisyr låter jättesnygg. Har du någon bild? Jag har faktiskt inte lagt ut någon bild på väskan, men jag ska fixa det :)

• ~emma~

Så, nu finns det bild på väskan också. Precis en sådan väska jag lovade mig själv att inte ha. Det är lustigt hur livsviktiga vissa saker kan bli :D

• hjartat73

~emma~ är din väska vit eller ivory? Den var jättesnygg. Bra pris?

Någon bild har jag inte eftersom hon bara "spånade" ideér igår.

Svar på tråden Lund-Malmöbor? Bröllop 2006 nr2