• ~emma~

Lund-Malmöbor? Bröllop 2006 nr2

Eftersom den gamla tråden har stängts av startas här en ny!

Här samlas vi som ska gifta oss 2006 och som bor i Malmö-Lund-området. Vi träffas och fikar ganska ofta, alla är välkomna :)

Detta är vårt år tjejer, wiiiiiii :D

• Svar på tråden Lund-Malmöbor? Bröllop 2006 nr2
  • H.C

Hej Alla

Ser att det är många som inte mår bra, och det är likadant här. Nu har jag också åkt på något. Ont i halsen och känner mig riktigt hängig.

Nästa vecka kan jag inte hänga med på fika. Min mamma fyller 75 år och jag ska stå kvällen innan och fixa maten, övriga kvällar ska min sambo tillbringa på jobb:(

Krya på er allihop (alla barn också).

HC

• jajj@

Hjärtat73, jobbigt med två sjuka barn, men det är väl så det blir... Hoppas att ni blir friska igen snart!

• hjartat73

Inte så jobbigt längre då jag fick hem sambon från jobb....men hade varit tufft helt själv.

• Bettan, Skåne

många sjuklingar här, krya på er!

mig passar det också bra att skjuta på fikan, men kanske någon som är sugen på att träffas redan imorgon?

• ~emma~

Bettan, Skåne - det hade jag gärna gjort, men tror tyvärr inte att jag mår så mycket bättre redan imorgon...

• ~emma~

Förlåt, nu måste jag vara lite neggo. Igår fick jag reda på att det var klydd med våra flygbiljetter, så att vi måste boka om resan. Efter många diskussioner har vi bestämt oss för att ta en veckas smekmånad istället, och åka längre till vintern. Jag vet ju inte hur min situation ser ut i sommar, så det bli nog bäst så. Fast en vecka känns ju väldigt litet...

Inte nog med det, idag ringde jag frisören, och ingen av dem kunde ställa upp den 1 juli. Och det kändes ju också lite jobbigt, vad gör jag nu? Nu måste jag hitta ny frisör och makeupartist. Förslag på bra frisörer emottages tacksamt :)

• Lemice

*puffar*

behøver oxå førslag på frisører...

• lillabunny

Jag känner mig också sjuk! Är ju inte sjuk utan gravid... Men ibland känns det som om skillnaden är hårfin. Mår så illa jämt! Man får hoppas att resultatet blir värt allt!
    Förlåt, kunde inte låta bli att gnälla lite...

• Lemice

emma

jag har nu bokat in mig på Rydbergs & co
    Hørt att de ska vara riktigt bra...

Svar på tråden Lund-Malmöbor? Bröllop 2006 nr2