• ~emma~

Lund-Malmöbor? Bröllop 2006 nr2

Eftersom den gamla tråden har stängts av startas här en ny!

Här samlas vi som ska gifta oss 2006 och som bor i Malmö-Lund-området. Vi träffas och fikar ganska ofta, alla är välkomna :)

Detta är vårt år tjejer, wiiiiiii :D

• Svar på tråden Lund-Malmöbor? Bröllop 2006 nr2
  • ~emma~

Ja just det, den är jättesöt!

• Puh76

Den var lite liten i bysten..så den måste tas ut där men annars passade den fint

• hjartat73

Super...kul! Grattis igen till jättebra köp....

• Bettan, Skåne

HC,~emma~: tack för skotipsen, fick precis veta att min klänning kommit också så imorgon blir till att prova klänning och leta efter skor, kul!

• H.C

Hej

Hoppas att det var kul på fikan igår. Jag fick mail från Kina igår att min flickas näbbklänning är skickad så nu väntar jag spänt på den. Kan någon med barn tipsa på var jag kan hitta söta skor till min flicka. Jag har hittat ett par supersöta på Din Sko men de hade inte så små storlekar som 26/27. Skopunkten hade heller inga.

Ha en bra helg alla.

HC

• Ocikatten

Tjenixen!
    Ville bara tacka för en trevlig fika igår!
    Ni är ett gäng kanon-tjejer som jag verkligen är glad över att ha lärt känna.
    Kramen!

• *Smurfen*

:(

Ledsen att jag inte kunde vara med igår, men var hemma runt kl. 2000 och därefter gjorde jag fruktsallad och tröståt (där rök min diet)

Jo, jag hörde ngt på radio på väg till jobbet idag! Att Atkinsons diet var farligt med tanke på att man inte åt några kolhydrater, för då producerade kroppet keton som påverkade levern... osv...

Ojdå... jag som har gått på cambidgekuren där man uppmuntas att komma in i ketonfasen...

Ngt kul till helgen tjejer?

Ngn som känner för att fika idag?

• *Smurfen*

Bettan, Skåne

har du några bilder på din klänning?

Svar på tråden Lund-Malmöbor? Bröllop 2006 nr2