• ~emma~

Lund-Malmöbor? Bröllop 2006 nr2

Eftersom den gamla tråden har stängts av startas här en ny!

Här samlas vi som ska gifta oss 2006 och som bor i Malmö-Lund-området. Vi träffas och fikar ganska ofta, alla är välkomna :)

Detta är vårt år tjejer, wiiiiiii :D

• Svar på tråden Lund-Malmöbor? Bröllop 2006 nr2
  • *Smurfen*

Hej tjejer!

Jag kan nog inte komma ikväll :(

Blir väldigt sen från mötet i Lund! Hoppas att ni får det trevligt!

Kramar

• Ocikatten

Halloj igen!
    Blir det nåt allvar av fikan ikväll eller vi väntar tills fler har möjlighet?

• ~emma~

Jag stannar nog också hemma ikväll, känner mig inte riktigt kry :(

Vi kan väl bestämma en ny fika snart?

• jajj@

Angående fika i kväll

Jag kan komma från klockan fem, men kommer att gå hem vid åttatiden. Passar det er andra?

• jajj@

Jag missade emmas inlägg, har fått sms från 79a som inte heller kan komma. Vi kanske ska ta det en annan dag istället? Så kan jag ta hand om min sjuka sambo istället...

• ~emma~

jajja - är han förkyld eller är det något annat?

• jajj@

~emma~ han tror sig vara förkyld, men det tror han ibland. Fast det kan ju vara santden här gången, han lät faktiskt lite sjuk. Är du också förkyld?

• ~emma~

Jepp, fast det är inte så farligt. Men jag fryser och min hals har svullnat upp, så det kanske är något på gång. Eller så inbillar jag mig precis som din käre sambo =)

• Ocikatten

Ingen fara, då kan jag jobba lite längre ikväll! Hör av er igen när det är fikadax!
    Och alla är friska och krya...
    Antar att det väl snart är min tur!

• hjartat73

jajj@ maginfluensan har slagit ut med full kraft....Lucas håller på att försöka börja äta igen och Tobias har feber och har hållt sig till välling idag och igår blåbärssoppa.
    Skulle så gärna vilja komma...så läääänge sedan *snyft*.
    Fruktansvärt sugen på en Latte dessutom...

Svar på tråden Lund-Malmöbor? Bröllop 2006 nr2