• ~emma~

Lund-Malmöbor? Bröllop 2006 nr2

Eftersom den gamla tråden har stängts av startas här en ny!

Här samlas vi som ska gifta oss 2006 och som bor i Malmö-Lund-området. Vi träffas och fikar ganska ofta, alla är välkomna :)

Detta är vårt år tjejer, wiiiiiii :D

• Svar på tråden Lund-Malmöbor? Bröllop 2006 nr2
  • lillabunny

Jättefin klänning *Smurfen*

• *Smurfen*

Tack Lillabunny!

Är så glad, samt så kom jag över den för 3700 kronor... Nu inväntar jag den stora dagen den 27 maj!!!!

När skall du gifta dig?

Var?

• *Smurfen*

Tjejer!

Nu är det bara fotografen kvar för min del, äör det ngn som har bra tips om en bra fotograf??

Som kan vara med hela dagen?

• Lemice

*smurfen*

finns det ngn bild på din klænning??

• fru tybergius

Hello Malmö gilrs! Här har vi en brud till :)

Det verkar så mysigt att chatta så här brudar emellan, att jag inte kunde låta bli att göra ett inlägg...

Jennie heter jag och ska gifta mig i Hbg den 12 augusti och har precis upptäckt BT.

Det känns helt fantastiskt att gifta sig, och väldigt konktet, speciellt när man skriver in alla uppgiftr här och inser att det är på riktigt, och att det närmar sig!!! Gaaa...!

Vad söta ni är som har BT-träffar! Är helt fachinerad av den här BT-världen! Wow, man kanske ska ta och joina er! Har ni trevligt? :)

Kramkram

• *Smurfen*

fru tybergius!

Välommen till gänget!

Du är jätte välkommen på ett av vårt BT-träffar! Vi skall ha en imorgon, hoppas du kan avar med!

lemice! Lade ut en länk tidigare om klänningen , köpte en på bt för 3700 kronor, har du någpn bild på din?

• fru tybergius

hej igen

*smurfen*

hm, får se om jag hinner imorgon. hur ofta ses ni? fråga: lägger ni upp foton på klänningar och sånt på era bröllopssidor.. de går inte att hitta via signaturerna då eller? är så nyfiken på vad alla har för planer :)

Lemice

Luftkastellet är helt otroligt fint, det är där man drömmer om att ha sitt bröllop, men det är för dyrt för oss. Jättefintint vid vattnet, högt i taket, och snygg arkitektur! Jag har vänner som haft bröllopsfest där, själv har jag varit på modevisning där. Cool lokal!

• Lemice

*smurfen*

tyværr har jag inte hittat en ænnu...:(

Men din var jættefin..

Har du fått hem din?

• lillabunny

*Smurfen* gifter mig också 27 maj. Bäckaskog slott. Du då?

• H.C

Jaha, Ida hade nog inte maginfluensa ändå men hög feber som håller i sig är ändå tillräckligt. Hon fick en alvedon för någon timme sedan som speedade henne totalt, det gick inte att lugna ner henne men nu har hon slocknat i soffan med en Nalle Puh film som sällskap. Så vi kommer inte imorgon, men ser verkligen fram emot nästa träff.

Smurfen: Jättefin klänning!! Har du fått underkjolen ännu?

Ha det så kul imorgon!!

HC

Svar på tråden Lund-Malmöbor? Bröllop 2006 nr2