• ~emma~

Lund-Malmöbor? Bröllop 2006 nr2

Eftersom den gamla tråden har stängts av startas här en ny!

Här samlas vi som ska gifta oss 2006 och som bor i Malmö-Lund-området. Vi träffas och fikar ganska ofta, alla är välkomna :)

Detta är vårt år tjejer, wiiiiiii :D

• Svar på tråden Lund-Malmöbor? Bröllop 2006 nr2
  • Lemice

INgen som gifter sig den 22 Juli 2006

• hjartat73

Ingen aning Lemice...

Vi borde kanske börja om på en ny lista för säkert hälften har bara varit här en gång....kunde vara roligare med en uppdaterad lista med oss som hänger här....eller vad sägs tjejer?

• Bettan, Skåne

Lemice:
    jo, jag vet hur svårt det var med brudklänningar, kunde själv aldrig bestämma mig så det slutade med att jag beställde en klänning som jag bara sett i en katalog, och nu när det kommit så är jag jättenöjd.
    Så ett tips kanske kan vara att inte bara kolla på klänningarna som finns i affären utan också i brochyrerna (det gick dessutom mycket snabbarae än väntat)

hjartat73:
    håller med om att vi kanske skulle ta och banta ner listan lite

• fru tybergius

sy upp en annars! det ska jag göra, känns jättebra! då får man den ju presis som man vill! och i affärerna brukar de inte vara lika uppdaterade!

har ni några egna bröllopshemsidor? vi jobbar på våran!

• Puh76

Jättefin klänning Bettan.

Lemice: Jag har precis hittat min klänning så det gör du nog oxå tids nog. Ha tålamod..haha!!

• ~emma~

fru tybergius - det gör vi också! Ska försöka att publicera den snart. Men det är inte helt lätt, eller hur?

• ~emma~

Förresten, snygg klänning Bettan!

Måste berätta, i fredags fick vi hem intyg på hindersprövningen... det börjar pirra lite i magen redan :D

• Puh76

emma: Ska man skriva i var sin hindersprövning? Vi fick hem två nämligen.

• fru tybergius

...oj, hindersprövning har jag ingen koll på. hur får man hem dem? beställer vart?

läcker klänning bettan ja!

fru tybergius låter lite tantigt måste jag säga, jennie heter jag och är 23.. ville bara säga det, hur gamla är ni?

Svar på tråden Lund-Malmöbor? Bröllop 2006 nr2