• Ängla

Aprilbrudar 2006

Finns det några Aprilbrudar 2006 här på BT? Det kanske finne en tråd som jag inte hittat? Jag var egentligen en blivande oktoberbrud men så bestämde vi oss att snabba på lite så nu blir det bröllop 29 April!

Har inte hittat så många andra aprilbrudar här ännu så hoppas ni hittar hit! Här kan vi ju diskutera färgtema, trycksaker, dekorering, mat, sånger & en massa annat skoj som går i vårens och bröllopets tecken...

• Svar på tråden Aprilbrudar 2006
  • Princessdiamond

jo, jag skrev ju det ;P

• flower06

Förlåt, kollade inte så noga....

• Princessdiamond

det blir så ibland :D

• Jonas_brud

Hej hej, och välkommen flower06!

Vi tänker också skicka våra inbjudningskort som julkort i nästa vecka!

• flower06

Ja, jag känner mig väldigt ny o lite långsam här, har inte riktigt lärt mig hur man gör, ang skrivandet o annat. Hoppas ni har överseende.

• Ängla

Nu har jag lagt er nya brudar på listan, har jag missta nån så lägg gärna till er själva, eller om ni vill uppdatera ställen eller så!

Aprilbrudar 2006

1 april Sara&Gustav, Värmland
    1 april Flower06
    15 april brud april2006, Karlstad
    15 april E T
    15 april Myran18, Aruba
    16 april Gettingmarried, Stockholm
    22 april Princessdiamond, Göteborg
    22 april Lindha, Västerlanda (Göteborg)
    22 april Maria06, Stockholm
    22 april Vivva, Stockholm
    22 april Maria 06
    29 april Jonas_brud, Näsby Kyrka, Ullinge Värdshus
    29 april Vicky83, Husie Kyrka i Malmö
    29 april Ängla, Huskvarna Kyrka & Slottsvillan
    29 april Hemligbrud, Göteborgstrakten
    29 april Tex
    29 april Mno Villstad Kyrka i Smålandsstenar
    29 eller 22 april Miimic

• maria06

Hej alla aprilbrudar!!!

Var ska ni åka på smekmåanden?? Vilken resebyrå använder ni er???

Vi har funderat över det ganska länge nu... Det finns inte så många länder att välja på just den perioden hos de vanliga resebyråer.

• Ängla

Vi kommer antagligen flytta utomlands till sommaren ett år eller två med blivandes jobb, blir Australien eller USA i så fall och då kommer vi åka på bröllopsresa när vi är där. Blir det USA vill vi nog helst åka till Florida, i Australien blir det väl Barriärrevet eller vad det heter som ska va så fint!

Dock vill vi åka bort ett par nätter efter bröllopet. Antingen blir det på ett slott i närheten eller också kanske nån storstad. Min absoluta dröm honemyoo´n är Hotel Danieli i ´Venedig men det kostar över 10 000 per natt och den budgeten har vi inte just nu...

Vilka ställen är det man kan åka till om man bokar "de vanliga" resebyråerna?

• maria06

Vanliga resebyråer är då apollo, ving, always mm.

Jag vet att de är charter resor, men tänkte titta överallt innan man bestämmer sig....

Svar på tråden Aprilbrudar 2006