• Ängla

Aprilbrudar 2006

Finns det några Aprilbrudar 2006 här på BT? Det kanske finne en tråd som jag inte hittat? Jag var egentligen en blivande oktoberbrud men så bestämde vi oss att snabba på lite så nu blir det bröllop 29 April!

Har inte hittat så många andra aprilbrudar här ännu så hoppas ni hittar hit! Här kan vi ju diskutera färgtema, trycksaker, dekorering, mat, sånger & en massa annat skoj som går i vårens och bröllopets tecken...

• Svar på tråden Aprilbrudar 2006
  • Ängla

Kul nu börjar vi bli några stycken!

Aprilbrudar 2006

1 april Sara&Gustav, Värmland
    15 april brud april2006, Karlstad
    15 april E T
    22 april Princessdiamond, Göteborg
    22 april Lindha, Västerlanda (Göteborg)
    22 april Maria06, Stockholm
    29 april Jonas_brud
    29 april Vicky83, Husie Kyrka i Malmö
    29 april Ängla, Huskvarna Kyrka & Slottsvillan
    29 Hemligbrud, Göteborgstrakten

• Princessdiamond

hej lindha *vinkar* :D

• Lindha

hej hej Princess! Vill oxå ha nya harry Potter boken :)

• Princessdiamond

vi ska se filmen nästa fredag :)

• Ängla

Vicky83, kul att höra vad ni har planerat, låter som ni kommit långt ju! Hoppas ni är nöjda med lokalen fast ni fick boka om!

ET, låter ändå som att du kommit rätt långt, jag skulle inte ha panik om jag vore du

Vi har gjort gästlista och budget, bokat kyrka, festlokal, fotograf, frissa och ska smaka på lite olika förslag på bröllopstårtan om några veckor. Kvar att göra: definitivt bestämma och tillfråga brudfölje samt toastmasters. Boka sång till kyrkan, boka band till festen samt (detta är jag mest stressad över)bestämma vad vi ska ha för inbjudan, göra inbjudan och sen skicka ut den. Sen har vi förstås brudklänning som jag inte provat för ja vill gå ner några kilon till, men jag vet i alla fall i huvudet hur den ska se ut

Hur går det för er andra? full koll, panik eller småförvirrade?

• Princessdiamond

full koll, nästan :)
    är nog mer frustrerad än panikslagen inför att jag för tillfället inte kan göra någonting..
    vill börja med detaljplaneringen..

• Lindha

Jag känner mig rätt lugn. Kyrka, präst, festlokal, band till festen, catering, fotograf, frisör, transport, och hotell är bokat. Inlagorna till inbjudningarna är utskrivan, ska "bara" göra själva korten. Men allt material är inhandlat. Tärna, bestmen och toastmasters är klart. Klänningen är fixad. Så jag känner mig inte så jättestressad. Än i alla fall! ;)

• myran18

Gifter mig dn 15 april! Fast på Aruba.... Klänning inköpt men inte hittat nån ring än / Lisen

• Ängla

Myran18, du är med på listan fast du gifter dig i paradiset
    Du kanske kan skicka lite sol åt oss andra!

Aprilbrudar 2006

1 april Sara&Gustav, Värmland
    15 april brud april2006, Karlstad
    15 april E T
    15 april Myran18, Aruba
    22 april Princessdiamond, Göteborg
    22 april Lindha, Västerlanda (Göteborg)
    22 april Maria06, Stockholm
    29 april Jonas_brud
    29 april Vicky83, Husie Kyrka i Malmö
    29 april Ängla, Huskvarna Kyrka & Slottsvillan
    29 Hemligbrud, Göteborgstrakten

• Jonas_brud

Hej på er!
    Kul att vi har blivit så många! Jag kan lägga till att vårt bröllop blir i Vetlanda-trakten. Näsby kyrka och Ullinge värdshus.
    Vi lyckades boka om kyrka och festlokal i början av veckan, så det känns bra. Ska försöka få tag på prästen snart, hoppas att han också kan på vårt nya datum.
    Våra tilltänkta värdpar är tillfrågade och har tackat ja - känns jätteskönt! Annars vet jag inte vad vi hade gjort.

Så mycket längre än så har vi inte kommit. Ska börja titta ut hur vi vill ha våra inbjudningskort nu i helgen. Och så känner jag jättemycket för att gå och prova klänningar!

Kram kram

Svar på tråden Aprilbrudar 2006