• Ängla

Aprilbrudar 2006

Finns det några Aprilbrudar 2006 här på BT? Det kanske finne en tråd som jag inte hittat? Jag var egentligen en blivande oktoberbrud men så bestämde vi oss att snabba på lite så nu blir det bröllop 29 April!

Har inte hittat så många andra aprilbrudar här ännu så hoppas ni hittar hit! Här kan vi ju diskutera färgtema, trycksaker, dekorering, mat, sånger & en massa annat skoj som går i vårens och bröllopets tecken...

• Svar på tråden Aprilbrudar 2006
  • sara&gustav

Jonas_brud:
    Det låter jättetrevligt.

Vi ska ha ett band bestående av 8 ungdomar, riktigt proffsiga, som läser sista året på musikgymnasium. Det passar bra att de är ganska unga eftersom vi själva är unga och bjuder många ungdomar.

• flower06

Hej alla brudar!
    Va la på våra inbjudningskort igår o firade det hela med att äta en god middag. Tror att vi har koll på allt, men man vet aldrig.

Vi kommer nog att åka på en mini-semester, vill spara dagar till sommaren, för det är då vi helst vill vara lediga o segla! Har funderingar på att åka till Skottland några dagar. Skulle ha seglat dit i somras men det var ingen vind på nordsjön. Bättre att flyga!

• flower06

"Vi" la på ...menar jag...

• Jonas_brud

Hej hej!

Vi la på våra kort igår, så nu ska det bli jättespännande att få reaktioner! Hoppas att alla kort kommer fram idag, för jag kan knappt vänta med att prata om bröllopet längre. Det ska bli så skönt när alla får veta!!!

Kram på er!

• Mno

Hejsan på er alla april brudar!
    Har ni vart och kollat ut/köpt klänning än?!
    Jag har faktiskt inte gjort det. Hon rekomenderade på kollektion 2006 som kommer nu i Januari.. å jag känner LITE panik över att vänta... usch! Tänk om jag inte får tag i nån nu?!?!?!!?!?

• Vivva

Har inte heller köpt klänning än. Har så svårt att bestämma mig. Har hittat två som är jättefina...men dyra! Hur mycket kan man egentligen lägga på en klänning man bara har EN gång?
    Nåja, GOD JUL alla aprilbrudar!!!

• Jonas_brud

Jag har inte köpt klänning än heller. Ska åka till Florida i februari, så jag kanske ska våga chansa på att hitta någon fin och billig där. Men tänk om jag inte hittar någon där! Då kan det bli svårt att få tag på någon här hemma, i alla fall om de inte har min storlek hemma och måste beställa.. Jag vet faktiskt inte hur jag ska göra... Några råd?

Vivva: jag har ställt mig själv samma fråga, hur mycket kan man lägga på en klänning egentligen. Jag hittade en som är riktigt fin, men den kostar 13000 kr, och det är inte alls vad jag har tänkt ge..

• Princessdiamond

låt sy upp hos ngn sömmerska

cinderella är ju bra :)

• Mno

Jag vart inne i en brudbutik igår!
    Hon sa att vissa klänningar har 3 MÅNADERS LEVERANS TID!!! Känner att jag är lite väl sent ute kanske?!?!?!
    Jaja, ska prova klänningar den 9:de Januari.. hon fick lika mycket panik som jag för hon vill ju att jag ska vara nöjd på min STORA dag

Hur går det för er brudar?!?!
    Kram på er och God Jul!!!

Svar på tråden Aprilbrudar 2006