• Ängla

Aprilbrudar 2006

Finns det några Aprilbrudar 2006 här på BT? Det kanske finne en tråd som jag inte hittat? Jag var egentligen en blivande oktoberbrud men så bestämde vi oss att snabba på lite så nu blir det bröllop 29 April!

Har inte hittat så många andra aprilbrudar här ännu så hoppas ni hittar hit! Här kan vi ju diskutera färgtema, trycksaker, dekorering, mat, sånger & en massa annat skoj som går i vårens och bröllopets tecken...

• Svar på tråden Aprilbrudar 2006
  • Jonas_brud

Princessdiamond: Hur mycket kostade din klänning, och hur får man tag på cinderella?

• Jonas_brud

Det var ju billigt! Synd att du måste lägga upp den bara.. Tack för tipset!

• Princessdiamond

maila bilder och fråga dem om de kan sy den och vad det skulle kosta!
    känns det sen inte bra för dig så låter du bara bli att be dem göra den :)

• Ängla

Princessdiamond, får man se en bild av din klänning? Nyfiken, funderar också på nätet..

• Vivva

Halloj! Ska också gifta mig i april. Bestämde detta för två veckor sedan. Såg att det fanns en liten tråd för oss vårbrudar, men den är kanske inte så aktiv längre...

• Jonas_brud

Jo, jag kollar in här lite då och då för att se vad det finns att diskutera. Men jag har det lite stressigt på jobbet nu så det blir inte så mycket..

Kan berätta att vi nästan har bestämt oss för utseendet på inbjudningskorten. Ska köpa material nu till helgen och testa att göra ett riktigt kort.

Kram kram

• Jonas_brud

Och välkommen Vivva!!! Har ni bestämt datum än? Och var ni ska vara?

• Vivva

Tack!
    Det blir den 22a april i Stockholm, allt är inte riktigt klart med bokningar än, men snart :)

Svar på tråden Aprilbrudar 2006