Ängeln har vaknat...
Har MASSOR att berätta känns det som!
Förra måndagen träffade vi konditornsom ska göra vår tårta. otroligt proffsig och förtoende ingivande kille! han hade med sig 4 olika tårtor som vi smakade, de var såklart så goda så vi smällde av. En massa olika mousser och choklader innehöll. Nån som vill veta vad det var i eller är det bara jag som är chokladfreak? Vi diskuterade också olika design då vi inte ville ha en "traditionell design" på tårtan, han var otroligt lyhörd och inget verkade omöjligt att fixa. Så nu ska han fixa & dona lite och sen göra en provtårta i typ februari till oss, mums igen...
I går bokade jag underhållning också, har gått och fnulat på det, har haft lite olika förslag Nu blir det istället en kille som är DJ och trubadur, han kör lite både och, han har visst gjort över 100 bröllop och han hade vi också en rekomdenation på - han är tydligen suverän på att få upp folk på dansgolvet, precis vad vi vill ha! Han hade vettigt pris och finns tillgänglig hur länge man vill under dagen och natten, så det känns jättekul!
Dessutom har jag äntligen börjat pröva klänningar och hittat två stycken jag vill ha, båda är MINA. vad tror ni tjejer? En till vigseln och en till festen?
Inbjudan är färdigformad i stort sett (får hjälp av min vän som är AD), den ska ut i början av januari är det tänkt! Sen tänkte vi även göra en infosida på www.brollopshemsidan.com!
Hur går det för er i planerandet?