5 aug - ny tråd!
Hej allihopa! Vår tråd har stängts, så nu startar vi väl en ny! Så välkomna alla som valt detta bra datum!
Hej allihopa! Vår tråd har stängts, så nu startar vi väl en ny! Så välkomna alla som valt detta bra datum!
Madame Glamour i Uddevalla. Otroligt gulliga och fin service.
Ajdå jag trodde att det skulle vara här uppe i Umeå.
Orustbrud: Oj, vilket bra pris! Och det var från en affär?! Inte illa!
Jag slog till o köpte en klänning i Panama! Först köpte jag tyg o tänkte sy upp här hemma, men så fanns det så himla många klänningar att pröva, så jag hittade en jättefin som jag inte kunde motstå! Den är inte som jag tänkte mig, jag var sugen på en v-ringad med tightare liv... Men jag är nöjd, o skulle jag ändra mig så går det ju att sälja. Den gick på 1200kr, här finns bilder! spaces.msn.com/members/frokens/
jahapp!
Idag fick jag min klänning... det första som händer är att dragkedjan går åt fanders! Fasen vad triiiist!
ybrud.....stackars dig, hoppas det går att fixa
Bluebride2006
Ja vi får väl se vad det blir av det, har mailat säljaren och frågat vad vi ska göra åt vårt lilla problem. Annars var klänningen hyfsad... med lite slutfinish så kanske....
Jag hakar på här!
Gifter mig också 5augusti!
välkommen till "klubben" :) vi sitter just nu tre brudar på chatten som gifter oss detta datum nästa år
det blev inte min mamma som syr kläningen för jag hittade en jag ville ha så nuhar jag köpt den.
Bilder finns här.
www.familjeliv.se/krypin/mjukisb/galleri.php
mjukisb
Du är fin i din klänning!