5 aug - ny tråd!
Hej allihopa! Vår tråd har stängts, så nu startar vi väl en ny! Så välkomna alla som valt detta bra datum!
Hej allihopa! Vår tråd har stängts, så nu startar vi väl en ny! Så välkomna alla som valt detta bra datum!
Japp själv då???Vi kanske ändrar oss med tiden men vi velar hit och ditt ang det. Själv har ni ändrat er om tid kyrka??
Sandgren,
Ja, alla verkar tycka det är en kul ide och har glatt satt upp den på sina kylskåp! Min moster ringde när hon fått sin och berömde oss
aug 06: Nej, vi har kvar samma tid o plats, så får vi se hur det blir...
Visst känns det lite jobbigt att vi bägge vill ha samma kyrka och tid och samma dag dessutom. Jag vågar inte riktigt börja med min inbjudningskort ännu pga av att inte vet vilket klockslag det kommer att bli, dag och kyrka vet jag men ej kockslaget.
aug 06: Jag håller med! Det känns inte riktigt bra, man vill ju ha samma koll på detta eftersom man har koll på annat!
Precis jag håller med dig.
Var är ni alla som ska gifta sig den 5 aug känner mig lite ensam här.
Hej hopp!
Jag har också valt detta datum till mitt bröllop. Himla bra dag... =)
Visst är det ett bra datum??
här är jag. jag känner mig även på efterkälken, men jag har ändå fixat klänning (även om den måste sys in och upp) bestämt kyrka och lokal och fotograf (inget bokat än), köpt tiara, har en cape på gång från australien, jag är så gott som klart med inbjudningskorten, måste ju få klartecken från kyrka och lokal först innan vi skickar ut dem, vilket blir i början på nästa år (suck). Ska ha en BT träff om en vecka, vilket ska bli kul, för sist jag planerade en så sa 5 st att de skulle komma och ingen dök upp, trist.