5 aug - ny tråd!
Hej allihopa! Vår tråd har stängts, så nu startar vi väl en ny! Så välkomna alla som valt detta bra datum!
Hej allihopa! Vår tråd har stängts, så nu startar vi väl en ny! Så välkomna alla som valt detta bra datum!
aug 06
Vi ska gifta oss i Torshälla utan för Eskilstuna. Vi kommer båda från Eskilstuna men bor nu i Uppsala. Är glad för att vi valde att gifta oss "hemma" istället för här, nu kan vi få mycket mer hjälp än om vi hade valt att göra det här. Dessutom slipper mina morföräldrar och farfar resa hit och de kan sova hemma efter bröllopet och behöver inte sova på hotell och de kan åka hem när de känner att de inte orkar vara med mer på festen.
Äntligen händer det lite mer här Hej andlin! Kul att ni oxå har valt ett sånt bra datutm
Vi bor oxå i era trakter, vi bor utanför Örsundsbro, men ska gifta oss i Umeå, där jag är ifrån.
Aug06... jag tycker inte att jag kommit långt visserligen, men det kanske jag har?
Andlin......ska bli jättekul att få träffas nästa vecka. Jag ska göra ordning min pärm till helgen, vill fixa lite bilder å så.
mjukisb.... vi ska skicka ut inbjudningarna när det är klartecken från kyrka och restaurang
Andlin.... vi hoppas ju på golfrestaurangen på Strömsholms golfbana, men de måste ju veta om de ska ha några tävlingar just då, för då måste vi hitta något annat
Vi gifter oss i Eskilstuna, en liten vägkyrka utanför stan, han är från Eskilstuna och jag från sthlm, men jag har flyttat till Eskilstuna.
Sandgren
Ja, visst är det ett helt förträffligt datum
Bluebride2006
Ja, det ska bli kul att träffas på riktigt. När har golfbanan bestämt nästa års tävlingsprogram?
Har precis "tvingat" pojkvännen att titta på mina förslag på inbjudningskort. Så nu har jag iallafall tre varianter av kort att utgå ifrån. Vilken tur att han tyckte bäst om två av dem som jag själv tycker bäst om.
Andlin.....ingen aning, vi får väl ringa upp dem å fråga
Bluebride2006
Jag tycker du har kommit långt med planeringen. Själv skrev jag just ner allt som är fixat och det blev lite grann trodde inte alls att jag hade gjort så mycket.
nej, man tycker inte det, men det är det nog. Jag ska försöka ta med mig mitt inbjudningskort till BT-träffen, även min tiara.
Igår kväll blev vi nästan helt klara med hur våra inbjudningskort ska se ut. Frågan är bara vilken stil vi ska ha på texten. Jag tycker bäst om en stil och pojkvännen en annan. Vill ha samma stil på framsidan där våra namn kommer stå som det är på själva inbjudan så jag får väl gå och spana lite på de olika varianterna för att se vilken som känns bäst.
Jippi, nu kan jag snart sätta igång att massproducera inbjudningskort. Ska bli skönt att få det gjort.
Hej hej!
Vi ska också gifta oss 5/8.
Har bokat kyrka och slott!
Jag har brudklänning men den ska sys om(vill ha axelbandslös)
Har valt brudtärna,bestman och toastmaster.
Inte börjat titta på inbjudningskort o sånt ännu men ska väl det lite smått nu..
Var har ni andra bokat festlokal?