• Sandgren

5 aug - ny tråd!

Hej allihopa! Vår tråd har stängts, så nu startar vi väl en ny! Så välkomna alla som valt detta bra datum!

• Svar på tråden 5 aug - ny tråd!
  • Bluebride2006

ok. om jag inte gissar fel så är det i sthlm :)

• mjukisb

vi har bokat hemgården i viken. Jättefint är där.
    Nästa vecka ska jag prova brudklänningar det ska bli så kul och spännande. Ska prova och se vilken modell på klänningen jag vill ha. Min mamma ska annars sy min bröllopsklänning.

• Sandgren

mjukisb: Vilken tur du har att din mamma syr! Jag var o provade klänningar för första gången igår, det var så kul! Jag hade en tankte på hur jag vill att klänningen ska se ut, men provade olika modeller i alla fall. Men min tankte om vilken sorts klänning som skulle kännas bra stämde. Men jag kommer att sy upp klänning hos sömmerska, men ville ändå känna mig för lite.

• aug 06

Nu har jag äntligen köpt papper för att göra inbjudningskorten så nu är det bara att komma på nått fint man kan göra med dom har haft många ideér men just nu är allt borta men det kommer nog mera får jag hoppas jag kanske kan få några tips här ifrån.

• Fairydust

Hej!
    Vi ska också gifta oss den 5:e augusti! Vi har inte alls hunnit långt i planeringen! Utomhusbröllop vet vi iallafall ;) Gästlistan är klar, likaså tärna, bestman o toastmaster. Och ringarna har bi också bestämt! Känns som allt det svåra är kvar...klänning, bukett, hår o en fin utomhusplats=P
    Finns det nån mer här som är från Västerås..som också gifter sig den 5:e??

Kram på er

• AnelP

Hej!
    Jag ska också gifta mig 5aug 06.
    Tror vi kommit ganska långt i planeringen.Vi har bokat kyrka, sånerska till fest o kyrka, bokat slott, bokat fotograf, bröllopsinbjudningarna börjar bli klara, festprogrammet börjar ta sin form.
    Nu längtar man bara efter att få skicka ut inbjudningarna så alla vet att vi faktiskt ska gifta oss

• aug 06

Min mamma "råkade" skvallra inför hela min släkt när vi var på dop att vi skulle gifta oss så det blev ingen hemlighet precis fast då vet ju inte hans sida nått så där har vi kvar hemligheten vill se deras miner när dom får inbjudan.

• Orustbrud

Hejsan.
    Har inte läst igenom hela tråden, men här är iaf en till som gifter sig 5:e augusti. Vigseln ser ut att bli i Bokenäs kyrka utanför Uddevalla och festen på en mysig kursgård/vandrarhem i närheten.

Svar på tråden 5 aug - ny tråd!