5 aug - ny tråd!
Hej allihopa! Vår tråd har stängts, så nu startar vi väl en ny! Så välkomna alla som valt detta bra datum!
Hej allihopa! Vår tråd har stängts, så nu startar vi väl en ny! Så välkomna alla som valt detta bra datum!
Ja jag måste verkligen hålla med att ni har då gjort en hel del man ligger verkligen efter känns det som.Detjag har gjort det är servettringar har gjort ganska så många men vill inte göra allt för många i fall det är många som tackar nej,Har börjat med inbjudningskorten och är snart klar där bokat kyrkan + lokal ska ta och kolla på olika fotografer i veckan hade jag tänkt + kolla upp med bröllopstårta sen väntar jag på tyget som jag har beställt ska komma så sömmerskan kan börja sy den.
Isabeau: Känner igen det där om att nån här hemma håller på att ledsna... Han tycker jag är galen som viker askar redan nu! Att det kommer vara massor att göra sen har han ingen försåelse för
Sandgren: du kanske får sätta honom på att vika askar *asg*! Vad ska du förresten ha askarna till? Choklad eller nåt sånt? Jag har funderat på det också, men har fastnat på inbjudningarna..
Oj är det här ni är! Har helt missat den här tråden
Här rullar det på, det enda som sticker lite är att vi (läs jag ) inte är säkra på lokalen vi bokat och därför ska kika på några andra. Det har även visat sig att en väldigt nära vän till mig är en riktig klippa. Hon har fixat alla papper till våra trycksaker GRATIS! Nu har hon även löst det så vi får engångskameror och ljus. Hon har också pratat med en av sina kollegor som gått blomsterutbildning om hon skulle kunna följa med och fixa våra blommor! Sen att hon varje gång vi pratar frågar hur det går med planerandet gör ju inte saken sämre
Ska även iväg med mamma och bästis och kolla klängin nu på fredag *längtar*
Hoppsan. Klänning ska det ju så klart vara
hej allihopa! tänkte att det var dags att ansluta mig till 5-augustigänget har precis satt igång och planerat för fullt, efter en rätt slö och upptagen höst och det har slagit mig hur kort tid det är kvar nu... men oj så kul!
Liten lilja......vart gifter du dig? vet du hur din bukett ska se ut? har du bestämt klänning? osv osv
Bluebride2006
vi gifter oss i österhaninge kyrka, söder om stockholm. klänningen är inköpt i juni -05, en vid fodralklänning i thaisiden från KiK. buketten är inte bestämd, men det lutar åt en enkel bukett med mörkrosa gerbera. festlokal är bokad, prästen är på gång. fotografen är bokad och klar. vi tänkte skicka inbjudningarna i mitten av februari. oj, så mycket det är att tänka på. så ligger vi till i allafall
har du någon bild på klänningen?
jag ska försöka länka. bilden gör inte klänningen rättvisa dock... men jag är jättenöjd!
www.kikstockholm.se/brudn4.htm