• Sandgren

5 aug - ny tråd!

Hej allihopa! Vår tråd har stängts, så nu startar vi väl en ny! Så välkomna alla som valt detta bra datum!

• Svar på tråden 5 aug - ny tråd!
  • idolf

Välkommen Tiger10

Vi skickar ut våra nu i jan/feb. Med tanke på att många planerar sina semestrar tidigt. Sen kan jag inte vänta på att få iväg dom

• BrudenANNA

Hej,

Jag gifter mig också 5 augusti och håller också på med inbjudningskorten.

Hur ser dina ut Tiger 10?

• mjukisb

Tiger10
    var i Ängelholm ska du gifta dig. Jag kommer därifrån är därför nyfiken.

• Ybrud

hmpf... idag var jag in på pastorsexpeditionen och skulle dubbelkolla vilken tid vi bokat kyrkan till och höra om man fick välja präst. Vad händer? Jo. BOKNINEN FINNS INTE!!! Vilka puckon!
    Det var ett annat par som bokat til klockan 14:00 så det var tur att jag var in och kollade. Vi fick ta 15.30. Herregud. Man blir ju mörkrädd när folk är slarviga med så viktiga saker!

• Bluebride2006

jag kanske kommer bättre överens med min scanner, så jag får bättre bilder på mina inbjudningskort.

• Lillamilva

Vill bara säga GRATTIS och lycka till alla ni som kommer att gifta er den 5:e augusti - på min födelsedag

• pinkhippo

Jag gifter mig också den 5 augusti och jag hade planerat för utomhusvigsel i sthlm,,,det bara måste bli fint väder,, är det fler som inte planerat vigseln i kyrkan?

• Sandgren

Lillamilva: Vilken bra födelsedag du har, jag fyller oxå den 5:e aug! Tyvärr passade endast den 5:e för oss, så det fick bli den dan... Veckan innan var det för mkt semester och veckan efter är det ju friidrotts em i göteborg (alltså helt otänkbart datum för min sambo... )

• Lillamilva

Vi gifter oss nästa sommar så för mig får det bli en annan dag och tur är väl det...
    Jag fyller 30 nästa år och vill ju inte missa chansen till en bra 30-årsfest bara för att jag ska gifta mig...

Svar på tråden 5 aug - ny tråd!