• Sandgren

5 aug - ny tråd!

Hej allihopa! Vår tråd har stängts, så nu startar vi väl en ny! Så välkomna alla som valt detta bra datum!

• Svar på tråden 5 aug - ny tråd!
  • Bluebride2006

kul Andlin. Du får hälsa syrran.

Igår ordnade jag mitt halsband på guldfynd, så nu har jag det klart också. Sen ska jag få gå på ett bröllop före mitt i sommar, så jag har också fixat klänning på ebay för det. Det är en lite finare familj, så jag vill gärna vara uppklädd

• mjukisb

idag har jag bokat bandet till bröllopet så nu kommer det att vara musik. Känns skönt att ha en sak till avklarat. Nu får man ta tag i nästa del. hihi

• idolf

Hittade min klänning idag En Sincerity nr 3084 blev det, ska betala handpenningen imorgon

• Sandgren

Jag har oxå bokat bandet nu! Det känns så skönt! Sen har vi även bokat en "kökschef" som ska basa i köket, annars lagar vi nästan all mat själv o fixar billig personal, så det kan ju vara skönt att någon annan tar hand om allt!

• mjukisb

ännu en dag närmare bröllopet. Igår var jag och provde vigsel ringar. Nu står det mellan två stycken. Tyvärr har jag inga bilder på dem. Men den som jag nog vill ha mest är en överliggare. Jättefin kostar 2400kr. Den andra är mer en vanlig allisans med stenar i. Så nu gäller det att tänka. Har ni skaffat era vigselringar än? Hur ser dem ut?

• Mrs Norson

Provade ut vigselring i samband med förlovningsringen, de ska ju se bra ut bredvid varandra eftersom de ska sitta där i många år (förhoppningsvis). Det är bara att beställa någon gång i vår. Och att spara in pengarna också förstås, kommer att kosta ca 10 000kr. Kommer att vara den som heter Committment (bra namn!) på www.carlhoff.se/tillverkning/index.html . Min förlovningsring är lika bred som halva vigselringen, så tillsammans ser det ut som tre ringar (eller en stor) om man vänder stenarna mot mitten.

• mjukisb

Nu har vi beställt servetter och kurvert hem. Så nu kan man kryssa av den biten.

• Augusti Bruden

Orustbrud: Bokenäs kyrka, Kärlingesunds Gård, Uddevalla
    Brud 2006: Täby Kyrka, Odd Fellow-lokalen, Täby
    Sarita 2006: Lillkyrka kyrka, Lundhagskyrkan (festlokal), Örebro
    Bluebride2006: Sundby kyrka, Strömsholms golfklubb, Eskilstuna
    Andlin: Torshälla kyrka, PROs lokal, Torshälla
    aug 06:Backens kyrka, Göstas Loge, Umeå
    mjukisb:Vikens kyrka, hemgården, Ekeby
    Mrs Norson:Västra Broby kyrka, Villa Thalassa, Helsingborg
    idolf: Stora Tuna kyrka, Södertuna bygdegård, Borlänge
    Sandgren: Backens kyrka, Stöcke bygdegård, Umeå
    Ybrud: Ytterlännäs gamla kyrka, Bollstabruk
    Augusti Bruden: Norn's Kapell, Hedemora

• Tiger10

Tjena brudar!

Här är en annan som gifter sig den 5/8 i sommar! Sitter precis och pysslar med inbjudningskorten. När skickar ni ut era? Vi gifter oss i Ängelholm.

Svar på tråden 5 aug - ny tråd!