5 aug - ny tråd!
Hej allihopa! Vår tråd har stängts, så nu startar vi väl en ny! Så välkomna alla som valt detta bra datum!
Hej allihopa! Vår tråd har stängts, så nu startar vi väl en ny! Så välkomna alla som valt detta bra datum!
Roligt att se era fina bilder på klänningarna. Visst känns det helt plötsligt som om 5:e augusti är mycket närmare när man står där och provar sin klänning. Man får liksom en högtidlig känsla i magen. Underbart!!
Jag hoppas att jag snart får tummen ur och lägger upp egna bilder.
Jag håller helt med. Det känns mycket närmare nu. Snart är den 2006 och då kommer tiden rinna iväg mycket snabbare.
Jag är så lyklig. Jag vet jag tjatar om det. Men livet kan verkligen inte bli bättre.
Har ni andra gjort mer i era planeringar?
Det känns som om vi inte kommit någonvart alls. Vi känner oss inte speciellt stressade men nu tror jag att iaf jag har ett behov av att boka lite av det viktigaste. Vi har prel. bokat kyrka och festplats så vi vet att vi får det vi vill. Nu är det präst vi borde ta tag i. Klänningen hänger ju här hemma som jag skrev här nyss och inbjudningarna är snart klara. Klänningen "råkade" jag bara springa på och korten kunde jag inte hålla mig med längre. Förutom det; allt kvar.
Verkar som om alla kommit ganska långt i planeringen. Eller??
orustbrud.....du har kommit längre än mig, jag har inbjudningskort, klänning och tiara klar
Den här tråden har varit tyst ett bra tag nu, är ingen 5/8:are här?
Här har det inte hänt mycket, förutom att min scanner inte funkar som jag trodde och dessutom har jag blivit sjuk igen, måste vara rekord att åka till akuten 2ggr på samma månad. Jag har fått en infektion i svalget så jag har haft svårt att svälja.
Jag har inget mer klart, fotografen är lite krånglig, ska ha bokningsavgift på en gång, vilket jag tycker är dumt, men det är väl många här som tycker tvärt om, å kyrka och lokal får vi fixa nu efter nyår.
Här i Eskilstuna snöar det just nu, jag sitter framför datorn och har två vilda kattungar som leker med sina råttor och killen är uppe och handlar.
Hur går det för er alla nu då? Nån som ska gå på någon bröllopsmässa? Det ska jag, både den i sthlm och den i Eskilstuna.
GOTT NYTT ÅR!!!!!!!!!!!!!!!!!
Jodå! jag är här! Jag önskar ett gott nytt bröllopsår åt er alla! Kan ni förstå att nu kommer året vi ska gifta oss!
Kram på er och än en gång
GOTT NYTT ÅÅÅÅÅR!
"Ja, då gifter vi oss iår." Det var det första som kom ur mig på tolvslaget iförrgår. Det är en väldigt skön/häftig känsla. Eller hur!!?
När alla helger är över ska vi ta tag i prästletandet. Som jag skrivit innan är kyrkan bokad, men vi vet inte om vi vill ha prästen som tjänstgör där.
precis samma sade jag. Direkt när klockan slagit tolv sade jag. I år gifter vi oss. Fattar inte vart tiden tar vägen. Ska i veckan ringa och boka kantor och så ska jag ringa bandet. Han är redan bokad men han ville att vi ringde i januari så att han kunde skriva in det i almenackan. Sedan ska jag boka frisören också. Mycket att göra men bara kul.
Jag börjar redan bli nervös och det är lite drygt 7 månader kvar
nu ni nu är det mindre än 7 månader kvar. Fattar det inte. längtar så mycket.