• Annica_B

Oups, lite snabb... 2

Här är den nya tråden flickor!

Ska vi kanske starta upp med att presentera oss i varsitt inlägg?
    Civilstånd, var vi är bosatta, ålder, vilken gubbe vi är och varför inte hur vi ser ut? :-P Och så en liten beskrivning av oss?

Detta är de GRÖNA GUBBARNAS TRÅD! Den startades av Justina (även kallad Festina eftersom hon såg till att denna festliga tråd startades!)av misstag. Det är vi djupt tacksamma för!!!
  • Svar på tråden Oups, lite snabb... 2
  • ica i rutan

Dallris...jag har mailat dig! :D

• Hej baberiba

nänänä inte fika med madde och vickan väl? jag hörde att de var hos kitty...:D:D de försöker tvinga i henne kakor....:D

• Hej baberiba

Vem åt GB-Sandwich senast ?? inte jag...:D:D:D:D

• Hej baberiba

Ringde Gerda till dreas hunks eller? hon har inte varit här på länge nu, finns ngt annat som lockar henne mer än BT....:D då kan det inte vara annat än dreas 666...:D:D

• Dallandra

Cheerful
    Huvudsaken är att du sätter dem i trans, spelar nog ingen roll hur det låter, annars kan du försöka med att tala i tungor :D :D

• Dallandra

Gerda skulle väl ut och göra vägarna osäkra :D

• Hej baberiba

Dallandra

Tur att jag har dig som håller reda på alla...:D:D:D skulle hon inte jaga dammråttor....:D

• Hej baberiba

Hon kanske har en Hunk till lärare i bilen..:D:D därför det dröjer...:D

• Dallandra

Alltså jag tyckte att BT var beroende framkallande men det är ingenting mot den här tråden! Har försökt komma ifrån och jaga lite dammråttor emellanåt men hamnar här hela tiden :D :D :D

Men snart måste jag.. fast jag kommer att lämna en del till hunkarna som kommer hit och städar nakna imorgon :D :D

• Hej baberiba

Dallandra

Har du beställt hunkar nu!!....åhhh...vad härligt...hur många kommer? hur ser de ut?:D

Jaha så det var du som jagar dammråttor och Gerda kör bil....:D

Svar på tråden Oups, lite snabb... 2