• Annica_B

Oups, lite snabb... 2

Här är den nya tråden flickor!

Ska vi kanske starta upp med att presentera oss i varsitt inlägg?
    Civilstånd, var vi är bosatta, ålder, vilken gubbe vi är och varför inte hur vi ser ut? :-P Och så en liten beskrivning av oss?

Detta är de GRÖNA GUBBARNAS TRÅD! Den startades av Justina (även kallad Festina eftersom hon såg till att denna festliga tråd startades!)av misstag. Det är vi djupt tacksamma för!!!
  • Svar på tråden Oups, lite snabb... 2
  • Hej baberiba

Ja det kan du....:D säg vad du vill ha så får du det..:D jättesmidigt..man får vad man vill ha, du bestämmer oxå hur många du vill ha....:D

• ica i rutan

Cheers:
    Herregud, lägger du det ansvaret på mig??!? :o Tja...slingor i lite mörkare toner är ju snyggt på blondisar såhär på vinterhalvåret. Tycker jag. :p Men klippa av det...nääääe, det är så hiiiimla fint med ditt ängla-hår-svall tycker jag! :D Du kan ju klippa upp det så lockarna verkligen kommer till sin rätt isåfall, men inte klippa _av_ det!

• ica i rutan

Dallie:
    Hahahaha....du ska bara se dem fånga dammråttor bakom datorn med snabeln. :D:D:D:D:D:D:D Vackert!

• Hej baberiba

ica

Alltid bra att skylla på ngn om det inte blir bra...:D:D:D

Tack för tipset....funderar lite på mörka slingor.........nä jag klipper inte av det.......kanske klipper upp det lite mer...:p så snygg jag kommer att bli:p

• Hej baberiba

ica

:D:D:D:D:D:D *asg* har du sett hunkarna göra det....:D

• ica i rutan

dallie, har du nån mailadress du kan lägga ut här? Sen kan vi "avmaskera oss" via mail istället. Du kanske kan göra som oss, vi ville inte lägga ut den mail vi brukar använda (typ jobbets) så nån av oss la ut sin hotmail, o sen mailade vi runt till varandra från våra "riktiga" mail sen.

*asg*

Fattade du någonting av det här? :D:D:D:D:D:D:D

• Dallandra

ica i rutan
    :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D

Jag ska beställa hem ett gäng hunkar till i morgon då mannen är på jobbet :D :D

• Hej baberiba

Dallandra

Jag har mailat Dig min jobbmail+hotten..;)

• Hej baberiba

*ASG* Jag ska bli körledare hos Livets ord i Uppsala....:D:D:D:D

Kitty ska bli narkoman och ica ska bli Gaydancer...:D:D:D Dallandra du ska bli en Levande kanon :D:D:D:D Drea ska bli hallodam....:D:D

Dallris: Jag försöker maila dig det vi pratar om.....hoppas du kan öppna filen via hotmail....

Svar på tråden Oups, lite snabb... 2