• Annica_B

Oups, lite snabb... 2

Här är den nya tråden flickor!

Ska vi kanske starta upp med att presentera oss i varsitt inlägg?
    Civilstånd, var vi är bosatta, ålder, vilken gubbe vi är och varför inte hur vi ser ut? :-P Och så en liten beskrivning av oss?

Detta är de GRÖNA GUBBARNAS TRÅD! Den startades av Justina (även kallad Festina eftersom hon såg till att denna festliga tråd startades!)av misstag. Det är vi djupt tacksamma för!!!
  • Svar på tråden Oups, lite snabb... 2
  • ica i rutan

Gerda
    *flina* Jag brukar också fastna vid datorn i morgonrock när jag är hemma. :D

• ica i rutan

....dessutom är jag alltid SEN, som ni nog märkt. *asg* Faaan, tjejer. Ni skriver ju hundra inlägg medan jag gör ett...och så skriver ni samma som jag så jag ser helt cp ut. :D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D

• ica i rutan

Hm....klart en fördel att välja en sessa som inte är så stor i maten. Det är så j**la drygt när madde alltid vräker i sig alla prinsessbakelserna med marsipanros o allt så jag bara får en torr bondkaka. :[

• ica i rutan

Fy vad drygt med en så perfekt svärmor.... :( Men som sagt, kittys tant är vår allt i allo, hon bäddar ju sängen, så hon kan säkert städa med.

• Hej baberiba

Gerda

Wow vilken snygging du blir:p då kan du dansa stolpe....:D

• Hej baberiba

ica

Det är ju bra att Madde vräker i sig allt för då går du ner i vikt.....:D bra va?

• Dallandra

Vad snabb ni är!! Hinner inte med! :D

ica i rutan
    Du får välja, Maskara eller Dallie :D

• ica i rutan

:p (läraren)=latmask
    :o (kitty)=ansiktsmask
    8) (cheers)=bikinimask
    :[ (ica)=gasmask
    ;) (gerda)=maskerad
    :) (dallie)=maskara

:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D

• Hej baberiba

Ni som är nybörjare får en läxa: att räkna alla grönisar i denna tråd....:D:D:D:D:D

• Hej baberiba

Gerda

Hallåååå kan du ge mig din länk igen till dina kort....:D

Svar på tråden Oups, lite snabb... 2