• Annica_B

Oups, lite snabb... 2

Här är den nya tråden flickor!

Ska vi kanske starta upp med att presentera oss i varsitt inlägg?
    Civilstånd, var vi är bosatta, ålder, vilken gubbe vi är och varför inte hur vi ser ut? :-P Och så en liten beskrivning av oss?

Detta är de GRÖNA GUBBARNAS TRÅD! Den startades av Justina (även kallad Festina eftersom hon såg till att denna festliga tråd startades!)av misstag. Det är vi djupt tacksamma för!!!
  • Svar på tråden Oups, lite snabb... 2
  • Gerda

Ja! Jag såg CSI... det var groteskt!!! Fast jag är rädd för maskar så... bläääää

I mina ungdomens år - så dansade jag Stolpe - ifall nån vill hyra mig för ett roligt evenemang. ;) OBS! ROLIGT, inte SEXIGT :D :D :D

• ica i rutan

Gerda o Dallandra:
    For your info... :[-gubben ser ut som om han sk*ter, tycker vi. *s* Så han har bytt betydelse i den här tråden...om ni undrar.

:D:D:D:D:D:D:D:D:D

Vem har sagt att vi är friska...? Hahahahaha...

• Dallandra

ica i rutan
    ÅÅhh första gången jag får ett MVG :D

Jag har också en jägare att låna ut, han är bara 8 månader så han jagar allt som rör sig :D

• ica i rutan

Gerda
    Hahahahaha...du dansar stolpe o jag riverdance. :D:D:D:D Oh så vackert. :p

• Dallandra

ica i rutan
    Haha ja ni har rätt, han ser fakstiskt ut som ha sitter på huset :D

• ica i rutan

Hör du det kitty!? Vi har raggat jägare åt dig så kom tillbaka nu!!!! :D

• Gerda

Ica - jag kommer... tror nog Samba och Mockasin är partysugna de med. Särksilt om små pälsiga saker utlovas att leka med!

:D :D :D

• ica i rutan

Dallandra
    Hihihi :D Japp! Han har ätit mexikanskt innan också... :[

Cheers är en bikinimask.

Vi delade ut olika maskar här förra veckan... jag var gasmask o jag tror kitty var ansiktsmask...? Drea var latmask. :D

• ica i rutan

Vad för slags maskar vill ni vara, gerda o dallandra? :? Ni får välja. Maskbrott kan man vara tex om man vill. :D

• ica i rutan

Du är långsam idag Cheers.

:D

Svar på tråden Oups, lite snabb... 2