• Annica_B

Oups, lite snabb... 2

Här är den nya tråden flickor!

Ska vi kanske starta upp med att presentera oss i varsitt inlägg?
    Civilstånd, var vi är bosatta, ålder, vilken gubbe vi är och varför inte hur vi ser ut? :-P Och så en liten beskrivning av oss?

Detta är de GRÖNA GUBBARNAS TRÅD! Den startades av Justina (även kallad Festina eftersom hon såg till att denna festliga tråd startades!)av misstag. Det är vi djupt tacksamma för!!!
  • Svar på tråden Oups, lite snabb... 2
  • ica i rutan

*hrmmmm*

Ser att jag har jääääääää**igt mycket jopp att göra idag. :(:[

• ica i rutan

Åååh vad du är modig Gerda som vågar skriva din vikt!!! :o Det har inte jag gjort... :D Men jag är 1½cm kortare än du och har nyligen börjat ta tag i bröllops-match-vikten... Startade på samma nivå som du. T.o.m. 3kg till. Så, nu har jag sagt det! *s*

• Gerda

Ica

:D :D :D

Då finns det hopp för mig med då... grrr... så nu ska jag bli smal, spara pengar till fyrverkeri och fixa mig ett jobbb. Ta körkortet innan januari, packa under tiden... flytta till Oslo...

HJälp! Vilken ände börjar man??? ;)

• Hej baberiba

iiicaaaaaaaaaaaa

hej på dig ! kul att du är här !!

• ica i rutan

Gerda
    *flina* Jaaa....många projekt på en gång! Fyrverkerier är ju klart viktigast, så börja där. :D:D:D:D:D:D:D:D

• ica i rutan

Cheers
    Heeeeeeeeeeeeeeeej! :p

• Hej baberiba

icaaaa

snygg du är idag...:p jag har sköljt mina tänder i fluor ser du :D

• Hej baberiba

Gerda

Fyrverkeriet är helt klart viktigast:D måste väl finnas pyrotekniker i Örebro....

• ica i rutan

Åååh, :[-snyggt, Cheers! :D:D:D:D:D Riktigt pepsodentsmile. Vi måste fråga Kitty om hur ofta hennes husband gurglar med fluor. Hähähä...Hennes sängbäddartant kanske också är fluortant..? :D:D:D:D

Hahahahahaha!!!!

• ica i rutan

Ja, visst är jag snygg idag? :p Jag har plattat håret idag. Och så har jag mitt nya SNÖ-halsband på mig :p:p:p Och fejk-SNÖ-armbanden och örhängena som jag köpt på glitter. De ser ut att tillhöra halsbandet, så jag låssas att de också är SNÖ.

:D:D:D:D:D:D:D:D

Svar på tråden Oups, lite snabb... 2