• Annica_B

Oups, lite snabb... 2

Här är den nya tråden flickor!

Ska vi kanske starta upp med att presentera oss i varsitt inlägg?
    Civilstånd, var vi är bosatta, ålder, vilken gubbe vi är och varför inte hur vi ser ut? :-P Och så en liten beskrivning av oss?

Detta är de GRÖNA GUBBARNAS TRÅD! Den startades av Justina (även kallad Festina eftersom hon såg till att denna festliga tråd startades!)av misstag. Det är vi djupt tacksamma för!!!
  • Svar på tråden Oups, lite snabb... 2
  • Hej baberiba

Jag menar ;) och :) skrev visst två ;)...:D:D:D:D

• Hej baberiba

Yapp här bor det gröna grodmonstret...:D:D:D:D uaaahhhhhhhhh......kitty har ett spöke hemma hos henne som bäddar in henne i sängen....uahaaaaaaaaaaa.........Ssscaryyyyyyyyy.....:D

• Gerda

ÄÄÄÄÄLSKAR att fika...

Festa - inte så ofta längre, men när jag väl kommer ut ska det vara ordentligt partaj!

Jag ÄÄÄÄÄLSKAR GB Sandwich... å hoppas att pepparkaks smaken också kommer tillbaka till jul...

Hur många rätt fick jag? ;) ;) ;)

• Gerda

Ica - då är jag hästen då?! ;) Vunderbart!

• Hej baberiba

ica

vart är du nu då? :D nu är jag ju här...:D

jasså du saknar kitty men vi andra då duger inte vi eller??.....:D:D:D fast jag saknar kitty oxå....:( hon och katten kanske jagar möss och musbajs....:D

• Gerda

Ha ha... musbajs....! Ja, var det så att musen sk't på tallrikarna?!

Hon kanske behöver låna mina två jägare? De ställer upp mot lite action och whiskas.

• Dallandra

Gillar ni att fika?
    Självklart, älskar goda kakor och bullar med massa choklad!

Gillar ni att festa?
    Förut var jag en riktig partyprinsessa, det blir inte riktigt lika ofta längre men när jag väl festar gör jag det rejält :D
    Gillar ni GB sandwich?
    En av mina favoritglassar! *mums*

• ica i rutan

Hahaha! Japp Gerda. Du är hästen. *gnäääägg*
    Du fick alla rätt!!!!! :D:D:D Nu är du en riktig Oups-brud! :p

Jag är även sjörövare när jag är på det humöret, o Cheers kan stämma in i kråksången och bli papegoja ibland.

Skeeeeeeeeeeepp ohoj!!!!! :[

• ica i rutan

Dallandra: Häääärligt! Du är också klart godkänd. :D

MVG till er båda! :D:D:D:D:D:D

Cheers: Klaaaaaaaart du duger! :D Du är ju mitt favvo-blad. Med simglasögon 8)

Uuuuooääääähhh...såg nån CSI-reprisen igår eller när nu det avsnittet gick som ordinarie...? Det var ett lik med en bikinimask i munnen, Cheers! :o Fy f**n vad äckligt. *yäck*

• ica i rutan

Gerda
    Vore :[-bra om kitty fick låna dina jägare. Hon behöver all hjälp hon kan få... Vi har bestämt att vi ska ha en musbajs-jagar-fest där på hennes sommarställe. Du o Dallandra är välkomna att följa med! :D

Svar på tråden Oups, lite snabb... 2