• Annica_B

Oups, lite snabb... 2

Här är den nya tråden flickor!

Ska vi kanske starta upp med att presentera oss i varsitt inlägg?
    Civilstånd, var vi är bosatta, ålder, vilken gubbe vi är och varför inte hur vi ser ut? :-P Och så en liten beskrivning av oss?

Detta är de GRÖNA GUBBARNAS TRÅD! Den startades av Justina (även kallad Festina eftersom hon såg till att denna festliga tråd startades!)av misstag. Det är vi djupt tacksamma för!!!
  • Svar på tråden Oups, lite snabb... 2
  • Hej baberiba

Vart tog ni vägen? ena minute babblar ni på som tusan och sen blir det knäpptyst........halllååååå......

• ica i rutan

*fniss* Skutta iväg o ta lunch nu Cheers... ;) Du behöver en paus. :D:D:D:D:D:D

Min svärmor är gullig. :D Inget städfreak, utan rätt mänsklig. :D:D:D Fast hon är den där eftertänksamma, stillsamma typen. Och jag då...som bara vräker ur mig groda efter groda. :D Det går oftast hem, för hon har massor av humor, men det är sådär så jag hinner bli osäker på hur hon tog det...det tar liksom lite tid innan man får en reaktion.
    Men I like her a lot. :)

• ica i rutan

*flina*
    Cheers, vi blurrar o ropar på dig...sen tröttnar vi och DÅ kommer du. Vi är liksom i otakt idag. :D:D:D:D:D:D:D Usch, jag måste joppa skitmycket idag egentligen... :( Får fördela uppmärksamheten rättvist tror jag. 50% jobb 50% BT. :D Hahahahahahaha!!!!!

• ica i rutan

Hm...det kan bli dammråttor utan kisar. Mina långa hårstrån hjälper till jättebra att bygga imponerande storlekar på råttor hos oss...

• Gerda

För fasiken... har jag hamnat på fel ställe? Svärmorsmässigt?

Min är för perfekt liksom, det känns konstigt... hon är underbar mot mig, hon övningskör med mig flera timmar i veckan fast hon arbetar heltid osv osv... Allt ska va så perfekt liksom... jag som är rena katastrofen känner mig i underläge...

*suck

Å jag har haft henne sen jag var 12 år ;) fast som kompisens mamma på den tiden :D

:D :D :D :D :D

Ni får ursäkta mina spontana infall av gnällighet - det måste bero på att jag är närking!

• Hej baberiba

Idag hittade jag världens dammråtta bakom byrån....:D mitt halsband åkte ner där och då fick jag flytta hela jä**a byrån....trött var jag ont i kroppen hade jag......puh....mitt fina halsband blev så dammigt....:( men jag fick tag på dammråttan.....:D duktigt av mig va?

• Hej baberiba

Mitt halsband fick jag oxå tag på....:D men vad dammigt det var....:D

• Dallandra

ica i rutan
    Jag tror att mina långa hårstrån och kattens har en konspiration mot oss för det dyker upp nya dammråttor hela tiden :D

Cheerful
    Bra jobbat! De kan vara svåra att få tag på ibland :D

• drea

morrn på er...

Här är en som varit hos tandläkaren och fått besked att jag måste få en krona. kommer att kosta bara 4500kr suck! Där rök alla julklappspengarna.

• Gerda

Usch Drea!!! Inte kul alls att få höra!

Å andra sidan visste jag inte att en krona kostade 4500kr ;) ;) ;)

*taffligt försök att göra dig glad....

Svar på tråden Oups, lite snabb... 2