• Annica_B

Oups, lite snabb... 2

Här är den nya tråden flickor!

Ska vi kanske starta upp med att presentera oss i varsitt inlägg?
    Civilstånd, var vi är bosatta, ålder, vilken gubbe vi är och varför inte hur vi ser ut? :-P Och så en liten beskrivning av oss?

Detta är de GRÖNA GUBBARNAS TRÅD! Den startades av Justina (även kallad Festina eftersom hon såg till att denna festliga tråd startades!)av misstag. Det är vi djupt tacksamma för!!!
  • Svar på tråden Oups, lite snabb... 2
  • Hej baberiba

Dallandra

Tänk vilken tur att jag visade dig denna tråden...:D

• Dallandra

Cheerful
    Jag beställde tre till att börja med.. en av dem ser ut som Aragorn, du vet godingen i Sagan om ringen, en ser ut som Tom Crusie och den tredje är en överraskning :D IIhh kommer inte att kunna sova inatt :D :D

• Dallandra

Cheerful
    Himlans tur, den är hur rolig som helst och helt galen :D

• Hej baberiba

Dallandra

Bra smak har du :D:D:D:D spännande vem den tredje liknar.....du måste rapportera imorgon.....Ojojoj fredagar brukar vi öppna skumpan i denna tråden ojoj och du har tre hunkar hos dig....vart ska det här sluta...:D:D:D öhhh...vill inte veta förresten....:D:D:D

• Dallandra

Cheerful
    Jag tänkte att jag skulle gå runt med ett champangeglas hela dagen i morgon och inspektera hunkarna, får ta på partystassen tror jag bestämt :D :D :D

Lovar att rapporeta allt, nästan ialla fall ;), som händer i morgon :D

• Hej baberiba

Dallandra

Jasså så du ska ha kläder på dig då...:) :D:D:D:D

• Dallandra

Cheerful
    Till och börja med, men man vet aldrig vad som händer efter lite bubbel i magen och när man har tre hunkar hemma att sätta tänderna i :D :D :D :D

• Hej baberiba

Dallandra

:D:D:D:D fyyyy du är galen...:D:D:D Du som har en husband och allt.....:D:D:D räcker han inte till :D:D:D:D

• Hej baberiba

Det brukar vara Kitty eller drea som öppnar skumpan ibland tar vi en av kitty´s hellakopters och flyger iväg...:D hon har en rosa och en guldig......:D vi var på väg till Thailand en gång men det rann ut i sanden.....:D

En tjej som heter Nennie brukar oxå hänga här men det var längesedan hon var här nu och hon var redo med sina rosa tofflor och solbrillor.....:D bara hon inte ha simmat dit 8) :D:D:D eller hon kanske har fullt upp med sin bebis.....:D Undrar vart hon är?

Neeeeeeennnie var är du?????? :D

• ica i rutan

*ASG* Vaddå, hunkarna ska ju bara städa...? :? Hehehehe...gå runt i volangförkläde men nakna för övrigt. O så vispa runt lite med en dammvippa... hahahahaha!!!! :D:D:D:D:D:D

Svar på tråden Oups, lite snabb... 2