• Annica_B

Oups, lite snabb... 2

Här är den nya tråden flickor!

Ska vi kanske starta upp med att presentera oss i varsitt inlägg?
    Civilstånd, var vi är bosatta, ålder, vilken gubbe vi är och varför inte hur vi ser ut? :-P Och så en liten beskrivning av oss?

Detta är de GRÖNA GUBBARNAS TRÅD! Den startades av Justina (även kallad Festina eftersom hon såg till att denna festliga tråd startades!)av misstag. Det är vi djupt tacksamma för!!!
  • Svar på tråden Oups, lite snabb... 2
  • Gerda

He he... de är fem stycken byggjobbare - ca 35-45 år gamla - helt ok ser de ut o va... så där lagom smutsiga, manligt svettiga... lyfter stoooora tunga saker... :D :D :D

Mockasin är dessvärre inte blond fast hans beteende talar om det *suck

:D :D :D :D

• Hej baberiba

jaha nu har jag och ica pratat på mailen om att om hennes korkskruvar får regn på sig på deras bröllopsdag så agerar kitty daggmask på hennes rygg......*asg* :D:D:D och skiner solen så är jag bikinimasktärna...:D:D:D:D:D

• Hej baberiba

ica

Ser inte din tunga ser bara dina tänder...:D:D:D:D:D:D bläääääääää :D

• ica i rutan

om jag gapar såhär då :o?

• ica i rutan

Superbra bröllopsplanering cheers. Alltid bra att ha en backup-plan vid ev regn. :D:D:D:D:D

• Hej baberiba

ica

Nu ser jag lite bättre...:D

F-n nu fick du mig att tänka på min fattiga barndom..:D..jag fick aldrig ngt smyckesskrin med en ballerina invändigt.:( stackars mig....:( jag önskade och önskade men fick ingen.....stackars mig....:( vilket torftigt liv jag hade....:(

• Hej baberiba

Nu e´det kissepaus...:D

Fick veta att Madde joppar på Kitty´s jopp fy vad fuskigt.....:D:D:D:D tror ni hon praoar?...:D

• Hej baberiba

ica

Madde kan inte komma till dig imorgon för hon måste joppa med kitty.....:D

• ica i rutan

Ahahahahaha!!! Jasså var det DEN madde?!

Jag hade ett sånt fint smyckesskrin med ballerina och som plingplongade en melodi... :p

Fast vi fick aldrig åka på utomlandssemester som alla andra barn. :( Bara till Skara sommarland... :D:D:D:D:D

• Hej baberiba

ica

Vickans snygga syster Madde sessan du vet hon joppar hos kitty....:( fusk tycker jag...:(

Svar på tråden Oups, lite snabb... 2