• Annica_B

Oups, lite snabb... 2

Här är den nya tråden flickor!

Ska vi kanske starta upp med att presentera oss i varsitt inlägg?
    Civilstånd, var vi är bosatta, ålder, vilken gubbe vi är och varför inte hur vi ser ut? :-P Och så en liten beskrivning av oss?

Detta är de GRÖNA GUBBARNAS TRÅD! Den startades av Justina (även kallad Festina eftersom hon såg till att denna festliga tråd startades!)av misstag. Det är vi djupt tacksamma för!!!
  • Svar på tråden Oups, lite snabb... 2
  • ica i rutan

Åh vad vackert du skrålar Gerda! :D:D:D:D:D

• ica i rutan

Nu ger jag också upp för idag....gonatt! *s*

//:[

• Gerda

Ahhhhh Jag måste ventilera mig nånstans o självklart blir det HÄR! :D

Nu kör Andreas på stora offensiven... hans taktik:

Gifta siog litet, borgligt här hemma... sen sticka utomlands på semester direkt... o han lockar med storslagen resa, mycket romantik, samt att han INTE Svimmar!

Men fyrverkerierna då? Å familjerna? Å Vännerna?

Grrrrr..... *planerar motattack*

:D :D :D

• Gerda

Ica förresten: Du skulle ha hört mig sjunga White Christmas i högstadiet, inför hela skolan!

Enda anledning till att jag fick ta solot:

Jag var den enda som kunde uttala rätt (mitt modersmål)

Va kul ni skulle ha haft :D :D :D

• Hej baberiba

Morrn girls 8) är här..:D

• Hej baberiba

Gerda

Bara på honom.....klart du ska ha fyrverkerier.....:D

• Hej baberiba

:p så var man fin i håret då....:p:p:p ser ni?

• Hej baberiba

GULP...........gubbarna här har ju inget hår.......:D:D:D:D hjälå jag är flintis..:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D gör inget skönt att bli av med det råttfägade håret.....:D

• ica i rutan

Godmorgon! :p

Åh vad fin du är Cheers! Vad blev det för frisyr nu då? Följde du modegurun icas goda råd? :p

Gerda
    Hmmf...din karl kan ju inte ha sett ett riktigt fyrverkeri, det hör ju jag. Då skulle han AAAALDRIG välja bort det stora bröllopet. :[
    *ASG* Men kul att få veta att anledningen var att du kunde uttala orden.... "du får inte göra det för att du sjunger fint, bara så du vet" liksom!!! :D:D:D:D Faan vad taskigt.

• Hej baberiba

ica

Du ser väl hur det blev :p hahaha :D Det blev ljusa slingor och sen svart hår under håret liksom.....sen toppade hon bara håret....så fiiiin är jag.....:p

Svar på tråden Oups, lite snabb... 2