• Annica_B

Oups, lite snabb... 2

Här är den nya tråden flickor!

Ska vi kanske starta upp med att presentera oss i varsitt inlägg?
    Civilstånd, var vi är bosatta, ålder, vilken gubbe vi är och varför inte hur vi ser ut? :-P Och så en liten beskrivning av oss?

Detta är de GRÖNA GUBBARNAS TRÅD! Den startades av Justina (även kallad Festina eftersom hon såg till att denna festliga tråd startades!)av misstag. Det är vi djupt tacksamma för!!!
  • Svar på tråden Oups, lite snabb... 2
  • ica i rutan

Dallie
    Du kan väl snärta till dem med dammvippan? :D:D:D Ses imorrn!!! *vinkar*

Cheers
    Hmmm...vi har ju faktiskt ingen som är blåbär... :( Du som är så bra på att ragga, kan inte du leta upp nån lämplig blåbärskandidat? :D:D:D:D

• Gerda

kul med mejl tjejer :)

dessvärre är jag på kattjakt o letar herr mockasin som smet, fast han inte får. Det är stora byggjobbar (e ;)) utanför som skrämmer honom så jag fattar inte varför han stack ut.

Smart har han aldrig varit dessvärre

• ica i rutan

Är herr mockasin blond eller? :p

Hahahahaha....

• ica i rutan

Cheers är blond. ;) Hon skulle nog också sprungit ut bland de stora läskiga byggarbetarna... *tetas lite bara*

• hellokitty

Tadaa!!!!! Jelloshitty gör ett litet gästspel!

Hrmpf! Att ni inte kan minnas att jag faktiskt är DAGGMASK!!!!! Inte ansiktsmask!

Det där testet visade nu att jag borde vara arbetslös.... Narkoman och arbetslös... suck... vart ska det sluta?!?!?!

Välkomna och !!

Min dator har kraschat så jag lånar en kollegas dator lite snabbt för att bara säga hej! Men får en dator på måndag så då kan också visa mina danser som jag är bra på!

Ha det så bra så länge tjejor!!

• ica i rutan

Heeeeej kitty!!! :D
    Oups, sorry....DAGGMASK var du ju. :D:D:D:D:D:D:D:D:D

• Hej baberiba

ica

Blä blä blä på dig......:D:D:D:D det är faktiskt slingor jag har eg. har jag råttfärgat hår.....passar bra med Kittys möss....:D:D:D

• Hej baberiba

Hellooo Jelloshitty

Klart du är daggmask............:D:D:D:D skönt att du inte hade fastnat i spagaten..:D:D:D:D eller i telefonkiosken...:D

• ica i rutan

Cheers
    *räcker ut tungan* Pillutta dig! :D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D

• ica i rutan

cheers
    Ingen risk så smal som hon är.... :D Hade JAG däremot.... :D:D:D:D:D:D:D Jag hade sett ut så här :[

Svar på tråden Oups, lite snabb... 2