• Annica_B

Oups, lite snabb... 2

Här är den nya tråden flickor!

Ska vi kanske starta upp med att presentera oss i varsitt inlägg?
    Civilstånd, var vi är bosatta, ålder, vilken gubbe vi är och varför inte hur vi ser ut? :-P Och så en liten beskrivning av oss?

Detta är de GRÖNA GUBBARNAS TRÅD! Den startades av Justina (även kallad Festina eftersom hon såg till att denna festliga tråd startades!)av misstag. Det är vi djupt tacksamma för!!!
  • Svar på tråden Oups, lite snabb... 2
  • ica i rutan

dallie, vad var det för tråd ni sabbade? :D:D:D Måste ju kolla där...Du skrev att det stormade...var det möjligtvis en "barn/inte barn på bröllopet"-tråd då? Hahaha...de brukar storma på rätt fett... :D:D:D:D:D:D:D:D

• Dallandra

ica i rutan
    Hehe nej men det finns en sådan nu där det lär det storma rejält, bäst att hålla utkik där :D Det var tråden : Absurd sed att gästerna presenter... det var en liten storm som drog fram i den tråden :D

• Dallandra

ica i rutan
    Wow har drea egna hunkar?! :D

• Hej baberiba

ratta *asg* är det inte husbandet som sköter om rattandet?...*asg*:D:D:D:D

• Hej baberiba

Dallandra

De är skitsnygga:D:D:D de gör allt du ber om...städar nakna tex....:D:D:D ring 666 så kommer du fram.....:D

• Hej baberiba

Idag ska jag till frissan och bli fin :p ska klippa mig och slinga håret....:p ska jag klippa av mitt halvlånga fina lockiga hår? icaaaa du har sett mig "in real life" vad tycker du?

Ska jag bara slinga eller ska jag lägga in kopparfärg oxå eller mörka slingor.....hjälp icaaaa.....:D

• Dallandra

Cheerful
    För fasen, det måste jag göra dirket :) Tänk om en riktig läckerbit kunde komma hit och försvara mig mot alla dammråttar och dessutom göra det naken :D :D :D

• Hej baberiba

Dallandra

Vi alla har ringt dem och åhh vad snygga de är...:D du måste bara ringa....:D

• Dallandra

Cheerful
    Kan man lämna önskemål på utseendet? Vill ju försökra mig om att det är en läckerbit som faller mig i smaken :D :D :D

Svar på tråden Oups, lite snabb... 2