• Annica_B

Oups, lite snabb... 2

Här är den nya tråden flickor!

Ska vi kanske starta upp med att presentera oss i varsitt inlägg?
    Civilstånd, var vi är bosatta, ålder, vilken gubbe vi är och varför inte hur vi ser ut? :-P Och så en liten beskrivning av oss?

Detta är de GRÖNA GUBBARNAS TRÅD! Den startades av Justina (även kallad Festina eftersom hon såg till att denna festliga tråd startades!)av misstag. Det är vi djupt tacksamma för!!!
  • Svar på tråden Oups, lite snabb... 2
  • ica i rutan

Nennie simmade nog till Thailand, ja. Det är väl enda godkända anledningen till att INTE hänga med oss här...? :D:D:D:D

• Hej baberiba

ica

De kan ju vispa runt med sin sak oxå..:D:D:D det är det Dallris vill...:D

• Hej baberiba

Till middag vill Dallris har korv med bröd....:D:D:D:D *asg* :D:D:D:D:D:D tre st korvar.............uahhh.....creeepyyy.....:D:D:D

• Hej baberiba

ica

Undrar hur långt Nennie har kommit? vilken gubbe var hon? blåbäret eller :(

• Gerda

NU är jag tillbaka!!! Det var en dubbelkörning så det tog lite tid... samt att jag har en lååååång backe att cykla uppför för att komma hem...

:P :P :P

Försjutton - så tog det extra fem min att läsa ikapp... gör ni inge' annat än skriver brudar?!!! :D :D :D

Ser att Cheers pikar mig liiite ;)
    bellybotton@hotmail.com

Å till er nyfikan - NEJ Billäraren är INTE SNYGG. Hans mage räcker fram till ratten typ, men han är bra på att lära en hopplösing som mig att "ratta" ;)

• ica i rutan

Cheers
    Nä, nennie var :?

Gerda
    Jag har mailat dig! :D

• Dallandra

Får man nypa hunkarna i rumpan ? :D

vill hemskt gärna se dem vifta på rumpan :D :D :D

Oj nu kom mannen hem, bäst att sluta så att han inte får reda på något om hunkarna :D :D

Ses imon!

• Hej baberiba

Jaaaa just det Nennie är :?

• Hej baberiba

Gerda

Har oxå mailat dig..:D

Blev du svettig ?:D

• Hej baberiba

Dallandra

Ses imon !!

Visst får du nypa hunkarna? de är där för dig...:D

Svar på tråden Oups, lite snabb... 2