• Annica_B

Oups, lite snabb... 2

Här är den nya tråden flickor!

Ska vi kanske starta upp med att presentera oss i varsitt inlägg?
    Civilstånd, var vi är bosatta, ålder, vilken gubbe vi är och varför inte hur vi ser ut? :-P Och så en liten beskrivning av oss?

Detta är de GRÖNA GUBBARNAS TRÅD! Den startades av Justina (även kallad Festina eftersom hon såg till att denna festliga tråd startades!)av misstag. Det är vi djupt tacksamma för!!!
  • Svar på tråden Oups, lite snabb... 2
  • Gerda

Dallie Darling --- så du menar att kattpäls och hårstrån kan mutera ihop och bilda gäng mot oss stackars städ-lata stackare?!?!?!

• Dallandra

Gerda
    JA! Det är förfärligt, stora gänga bildar de också och sitter i hörnen och under soffor och annat och hånskrattar!!

För att inte tala om det äckel-gäng av hårstrån och gegga som håller till i duschbrunnen!

• drea

Gerda

Dallandra, ny i Oups gänget?

• Gerda

Åh nej... Dallie... Jag kollar bakom skärmen... där satt ett tonårsgäng dammråttor och mickade med sladden. Vandaler!!!

:D :D :D

Mest upprörd blir väl jag om de täpper till innutio datorn o pajar den så att jag inte kan surfa... :D Mest arg blir Andreas om de har sönder datorn öht! :D :D :D

• Dallandra

drea
    ja en färsking här :D blev inbjuden av Cheers då vi råkade sno en tråd där det stormade lite :D

Gerda
    De är hemska de där gängen, tränger in överallt och hemskast är tonåringarna!! Upptäckte en gäng bakom tv:n igår, inte undra på att bilden var lite suddig

• Gerda

Så synd att deras enda svaghet är städning... som också råkar vara min svaghet *suck

• Gerda

Näää nu tjejer får n i hålla er inne... Jag ska till körskolan nu och ratta lite!

:D :D :D:

• ica i rutan

Hrrm...det här verkar vara ett jobb för..... Kittys DAMMDAM! :D Ring upp dreas hunkar på tel:666 och be dem hämta dammdamen. :D Hon fixar ALLT, TV-råttor, byrå-råttor, dator-råttor, golvbrunnsäckel-råttor.... u name it!

• ica i rutan

oooouaaaaah! Akta er alla, gerda ska ut o ratta! :D:D:D:D:D:D:D:D:D:D

Gerda, akta madde o vickan är du snäll så de kan fika med mig imorrn...eller iofs, akta vickan. Madde äter ju bara upp alla godsaker. :D

Svar på tråden Oups, lite snabb... 2