• Annica_B

Oups, lite snabb... 2

Här är den nya tråden flickor!

Ska vi kanske starta upp med att presentera oss i varsitt inlägg?
    Civilstånd, var vi är bosatta, ålder, vilken gubbe vi är och varför inte hur vi ser ut? :-P Och så en liten beskrivning av oss?

Detta är de GRÖNA GUBBARNAS TRÅD! Den startades av Justina (även kallad Festina eftersom hon såg till att denna festliga tråd startades!)av misstag. Det är vi djupt tacksamma för!!!
  • Svar på tråden Oups, lite snabb... 2
  • ica i rutan

Cheers
    *myyyyys* Tänk....lagom till när jag är snygg o smal så har madde fått aaaaaaaalla mina kilon (och lite till såklart). :D:D:D:D

• Dallandra

Cheerful
    Hehe då har vi att göra i flera timmar tror jag :D

• ica i rutan

Hahaha....japp. ALLA freshmen måste räkna gröna gubbar.

:D

• ica i rutan

Dallie,
    Du HETER dallie, men du ÄR en maskara.
    *ASG*

• Dallandra

ica i rutan
    Okej, det är inte alltid man hänger med hehe :D

Nä jag borde inte alls sitta här utan gå och jaga lite dammråttor, de gillar att bygga bo här, vår jägare tycker inte att de är roliga att jaga, de ligger ju mest stilla jäser...

• Gerda

Dallie darling (så bra det låter :) )

Har du märkt att kissarna inte vill hjälpa till med dammråttorna men skapar gärna dem!!!

• Dallandra

Gerda
    Åh det där lät riktigt bra ;)

Visst gör de! Vår kisse fäller sin kattungepäls och han lämnar tussar överallt, men jaga bort dem de vill han inte!

vi har även en "liten gubbe" som drar ner disk, inte bäddar, drar in grus i hallen, lägger smulor på golvet o.s.v... :D

• Gerda

Jovars, min svärmor från himmelriket... jag får mest ångest fast hon eg. är underbar mot andra man läst om härinne... *suck

Jag blir aldriiiiig nööööjd va?!

:D :D :D

• Hej baberiba

Min svärmor är toppen ! :D:D:D

• Hej baberiba

hahahha :D:D:D:D jag är snurre sprätt...:D

Här har jag tjatat på Gerda att hon ska visa mig kort och så var korten på Dallandra......:D:D:D vad snurre sprätt jag är....:D:D:D skutt skutt skutt....:D

Svar på tråden Oups, lite snabb... 2