• Annica_B

Oups, lite snabb... 2

Här är den nya tråden flickor!

Ska vi kanske starta upp med att presentera oss i varsitt inlägg?
    Civilstånd, var vi är bosatta, ålder, vilken gubbe vi är och varför inte hur vi ser ut? :-P Och så en liten beskrivning av oss?

Detta är de GRÖNA GUBBARNAS TRÅD! Den startades av Justina (även kallad Festina eftersom hon såg till att denna festliga tråd startades!)av misstag. Det är vi djupt tacksamma för!!!
  • Svar på tråden Oups, lite snabb... 2
  • Hej baberiba

Dallandra

Ojojoj du ser redan piggare ut...:D

Vad gör dem? vågar jag fråga det.....:D:D:D

• Dallandra

Cheerful
    Ja jag piggnade till lite när de kom instormandes :D

De viftar på sina rumpor och på sina dammvippor, imponerande :D

De har även serverat mig ett glas skumpa :D

• ica i rutan

Dallie
    Be hunksen blåsa ut råttorna ur huvudet...det låter inte så bekvämt att ha dem där. :D:D:D

Cheers
    Vi har inte planerat in nästa IKEA-trip än...jag lovar att återkomma när vi bestämt! :D

• ica i rutan

Åh, dallie, be dem hälla upp lite skumpa till oss andra med.... fanken jag höll nästan på att glömma att det är fredagsskumpa idag! :D

Skål flickor! :p

• Dallandra

ica i rutan
    jag ska höra vad de kan göra åt dammråttorna i huvudet, det är inte alls trevligt att ha dem där :D

Skål på er!! :D

• Hej baberiba

Schkååål *hick*...........:D

Vad tidigt du börjar med skumpa Dallis....:D

• Hej baberiba

ica

Ja återkom när Du vet....:D nu har vi fått albumet från fotografen....:D sååå kuuul och så kan vi titta på mina brudsaker igen...:D

• Hej baberiba

Dallandra

Du är nog den värsta partynissen.....:D skumpa sååå tidigt....:D

Den tredje hunken hur ser han ut?......

• Dallandra

Cheerful
    Ja det var hunksen som serverade och då vill man ju inte vara orartig och säga nej :D :D

• ica i rutan

Jaaaaaa...jag vill ju se dig i klänningen också! Det fick jag ju inte sist... :D:D:D

Skååååål! :p Milda måne....Cheers har redan börjat sluddra. :D:D:D:D:D:D:D Dallie darling...ta det lite lugnt med påfyllning i Cheers glas är du snäll!

Svar på tråden Oups, lite snabb... 2