• Annica_B

Oups, lite snabb... 2

Här är den nya tråden flickor!

Ska vi kanske starta upp med att presentera oss i varsitt inlägg?
    Civilstånd, var vi är bosatta, ålder, vilken gubbe vi är och varför inte hur vi ser ut? :-P Och så en liten beskrivning av oss?

Detta är de GRÖNA GUBBARNAS TRÅD! Den startades av Justina (även kallad Festina eftersom hon såg till att denna festliga tråd startades!)av misstag. Det är vi djupt tacksamma för!!!
  • Svar på tråden Oups, lite snabb... 2
  • Dallandra

Jag kommer att drömma om Aragorn i randig tigerkallingar i natt :D :D :D :D :D :D

Synd att det inte var Aragorn som kom och strippade på min möhippa :D :D

• Hej baberiba

Lucy

Förstår att du gillar Aragorn..:D:D:D ni hade ju ett bröllop från hans tid....var Aragorn bestman.......:D:D:D:D:D

• Hej baberiba

Lucy

Åhh vad fina ni var.......:)

• A+L

Nu kommer jag, stått länge och tittat på er när ni har lekt....Ni har så himla trevligt, får man ansluta sig till eran goa gemenskap?

• Hej baberiba

Dallandra

stackars husbandet.....han får klara sig själv....medans du drömmer om Aragorn...:D:D:D

• Lucyinthesky

Nä jag gifte ju mig med aragorn!!!! Nä vi hade honom på tårtan...å galadriel

cheerful jag har sett dina bilder innan. Ni e såååå fina!!!!!! :)

Dom ringde precis från jobbet! Jag kan va stand by!!! Jippie!!! Mer schkumpa åt mig!!!!

• Hej baberiba

A+L

Välkommen !! hmmm vilken gubbe ska du vara......alla är upptagna men ok du får vara trådens gubbe :D är det ok?

Presentera dig och skriv din mail.....:D

• Hej baberiba

Lucy

åhhhh att jag inte såg det.......:D:D:D nu ser jag att det är Aragorn på bilderna...:D:D:D

Tack, kul att du gillade bilderna !

Svar på tråden Oups, lite snabb... 2