• Annica_B

Oups, lite snabb... 2

Här är den nya tråden flickor!

Ska vi kanske starta upp med att presentera oss i varsitt inlägg?
    Civilstånd, var vi är bosatta, ålder, vilken gubbe vi är och varför inte hur vi ser ut? :-P Och så en liten beskrivning av oss?

Detta är de GRÖNA GUBBARNAS TRÅD! Den startades av Justina (även kallad Festina eftersom hon såg till att denna festliga tråd startades!)av misstag. Det är vi djupt tacksamma för!!!
  • Svar på tråden Oups, lite snabb... 2
  • Hej baberiba

Jag saknar kitty....:( hennes dator har kraschat.....eller så kanske hon jagar musbajsar....:D:D:D:D:D ute på deras sommarställe...:D:D hoppas hon är tebax på måndag.......:D

• Lucyinthesky

hahaha nä :)

men jag har ätit lite mycke yoggi idag.. min mage sväller då :o?

• Dallandra

Lucyinthesky
    Ska vi köra, du dansar Break och jag spelar allan? :D

• Hej baberiba

Lucy

Jag är en mask....:D:D:D:D inte myra...:D:D

Jo jag har 35,5 i pjuxen....:D är bara 159,5 lång......tur att inte jag har större fötter för då skulle jag snubbla över dem..:D:D:D:D:D:D

• Dallandra

Cheerful
    Hehehe mitt nya nick Dallardraallan!! :D :D :D :D

• Hej baberiba

Lucy

Ät inte youggi då.....:D:D:D

• Lucyinthesky

ok, e ni beredda ..
    anda oan, ato, atree, afår

*står på huvudet å försöker snurra runt
    foten fastnar i byrålådan å jag snurras ihop som ett nystan*

snyggt va???

• Hej baberiba

Ahhhhhhiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii nu kom jag på det!! Kitty har rymt med alla hunksen.....:D:D:D:D:D vad gör vi girls.....snyft...Aragorn är borta...:(

• ica i rutan

*ASG* Häääääär var det livat!!!!?! :o:o:o :D:D:D:D:D Hallå på er nykomlingar! :D ica var namnet, och jag är :[. Jag dansar Riverdance, om nån undrar. :D:D:D:D:D

Cheers, Madde o Vickan hälsar! :p Vi köpte såååå söta rosa trosor på NK, och sen åt vi prinsessbakelser. :p

• Hej baberiba

Lucy

klapp klapp klapp bravo bellisimo !! :D:D:D

Svar på tråden Oups, lite snabb... 2